פרסום בערוץ 9 - הערוץ המוביל לקהילה הרוסית בישראל!

פרסום בערוץ 9 - הערוץ המוביל לקהילה הרוסית בישראל!

חבילת חסויות בערוץ 9

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

ערוץ 9 הוא ה-דרך להגיע לקהל יעד מפולח, הדובר את השפה הרוסית ערוץ 9 (ישראל פלוס) הוא ערוץ ישראלי הפונה בעיקר לקהל הרוסי. הערוץ משודר בלוויין והכבלים. הערוץ משדר בכל ימות השבוע תוכניות אקטואליה, בידור, סדרות רכש ועוד. הפרסום בערוץ נמדד לפי רצועות שידור. כל רצועת שידור פונה לקהל יעד נפרד. בנוסף ניתן לצפות בתוכניות השונות של הערוץ באינטרנט. ערוץ 9 (ישראל פלוס) החל לשדר משנת 2002 וניתן לקלוט אותו בשידורי הכבלים ובלוויין וכן ניתן לצפות בשידוריו דרך האינטרנט. פרסום בערוץ 9 מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים עיקריים: חסויות תשדירי פרסום תוכן שיווקי קהל היעד: קהל היעד בשידורי ערוץ 9 מתחלק לפי רצועות השידור. עיקר קהל הצופים הם ישראלים דוברי השפה הרוסית וטווח הגיל של הצופים נע במגוון כל הגילאים ומשתנה בהתאם לשידור. בשעות הערב (פריים טיים) צופה בערוץ 9 קהל רחב ומגוון מאוד ועם זאת בשעות הבוקר, הצהרים והלילה הקהלים מפולחים לפי נושאי התוכניות - גברים, נשים, ילדים, צעירים, עסקים ועוד. רוב השידורים מתורגמים לעברית וכך הערוץ פופולרי בקרב עולים חדשים וותיקים דוברי השפה הרוסית ולישראלים ותיקים המעוניינים לצפות בשידורים בשפה זו. ערוץ 9 הוא הערוץ הפופולרי ביותר בקרב אוכלוסיית חבר העמים עם מעל 50 אחוזי צפייה. תכנים ותוכניות מובילות: בערוץ 9 מבחר תוכניות: אקטואליה, חדשות, תוכניות דת ומסורת, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד. בין הטאלנטים של שידורי ערוץ 9: דוד קון, יאנה בריקסמן, אנה שוליק, יורי ברודסקי ועוד. עש שנת 2009 הופקו החדשות עבור הערוץ בידי חברת החדשות של הערוץ השני אך לאחר סוף ההסכם הוקמה בערוץ חברת חדשות עצמאית. אפשרויות פרסום: בשידורי ערוץ 9 ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השניה. קיימים שלושה פורמטים לפרסום בערוץ 9 כאשר לכל פורמט יש שיטת תמחור שונה ואת רכישת הפורמט יש לבצע באופן שונה. תשדירי פרסום: תשדיר פרסום בטווח 5-60 שניות כאשר התמחור נעשה על ידי אורך התשדיר, סוג התוכנית וכמות הרייטינג, כלומר, כמות הצופים שנחשפו לשידור תשדיר הפרסומת. תשדיר חסויות: בתוכניות טלוויזיה רבות מופיע תשדיר חסות פעמיים או שלוש פעמים באורך של 6 שניות. התשדיר מופיע במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ הפרסומות, והתמחור נעשה לפי הערכת הרייטינג מראש. דוגמה לחסות היא חסות שידור תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני התחזית ואחריה. חסות סטנדרטית היא תמונה המלווה בקריינות. תוכן שיווקי: במהלך תוכניות טלוויזיה שונות מופיע תוכן שיווקי כמו פרסומי. לדוגמה באנר המופיע בראש העמוד, פרס המחולק בתוכנית, פינת תוכן במהלך תוכנית ועוד. שיטת התמחור לתוכן שיווקי מתומחרת בהתאם לרמת החשיפה לה זוכה המותג ובהתאם לצפי חשיפה של התוכנית הנקבע מראש. פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור תוכן שיווקי הוא עומק השילוב של המותג או המוצר בתוכן. באמצעות תוכן שיווקי ניתן להגיע לדרכי פרסום מגוונות כמו מתן חסות על עונה שלמה, שילוב מוצרים בתוכנית באופנים שונים ועוד. יתרונות הפרסום בערוץ 9 (ישראל פלוס): פרסום בתוכניות של ערוץ 9 מאפשר חשיפה לקהל רחב יוצאי חבר העמים ודוברי השפה הרוסית בכל חלקי הארץ. פרסום בטלוויזיה מאפשר חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים (פרסום בפריים טיים). קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים או קהל יעד ממוקד וספציפי לפי תחומי עניין: לשידורי ערוץ 9 תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד מאוד רחב גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית הפרסום בשידורי ערוץ 9 תורם לחיזוק תדמית המותג - משדר יוקרה ניתן לצפות בערוץ גם דרך האינטרנט אם תמונה שווה אלף מילים הרי פרסום וידאו שווה אלף תמונות תוכניות פופולריות: ערוץ 9 מציע מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה. הערוץ פונה לכ- 1.2 מיליון עולים ממדינות חברה העמים המהווה כ- 20% מסך הצופים בטלוויזיה. ניתן לבחור ברצועות שידור זולות משמעותית אך מציעות התמקדות בקהל יעד מסוים שנתוניו ידועים מראש, לדוגמה שעות השידור בבוקר או שידורי הלילה בהם צופים צעירים רבים. שידורי החדשות הם עיקר הליבה של הערוץ. תוכניות אירוח ואולפן פתוח נחשבות לפופולריות וזוכות לנתוני צפייה גבוהים ולכן גם זוכות לביקוש מצד המפרסמים וניתן לשלב בתוכניות תכנים שיווקיים. הערוץ משדר ספיישלים בחגיגות השנה האזרחית, יום האישה הבינלאומי וב- 9 למאי- יום חגיגות ניצחון הצבא הרוסי על הנאצים. הגדרת תמהיל נכון: חשוב להגדיר באופן מקצועי את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP). חברת אקסיומה קובעת את התמהיל בהתאם למטרת הקמפיין, התאמה לקהל היעד המתאים, תקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) וקביעת משך זמן הקמפיין. יש להגדיר כיצד להשיג פרסום אפקטיבי על פי מספר הפעמים הנדרש לחשוף את המסר בפני קהל יעד מוגדר כדי להעביר את המסר ולזכות בהצלחת הפרסום (פרסום אפקטיבי). לרוב דרושות שלוש חשיפות כדי להשיג פרסום אפקטיבי. מעוניין לקבל הצעת מחיר על חבילת פרסום בשידורי "ערוץ 9"?

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?