פרסום בערוץ 24 - ערוץ המוזיקה של ישראל!

פרסום בערוץ 24 - ערוץ המוזיקה של ישראל!

חסויות בערוץ 24

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

ערוץ 24 משדר מוסיקה ותוכניות הנוגעות בתחום ומושך אליו קהל צופים מגוון! הזכיינית "קשת" מחזיקה בבעלות על ערוץ המוסיקה (ערוץ 24). פרסום בערוץ המוסיקה 24 נמדד לפי רצועות שידור כאשר רצועות השידור השונות פונות לקהלי יעד שונים. שידורי ערוץ המוסיקה 24 משודרים חינם במסגרת שידורי הרשות השנייה וניתן לצפות בשידורים חיים, בתוכניות מוקלטות ובחדשות מעולם המוסיקה בארץ ובעולם דרך אתר מאקו. הערוץ משדר בכל ימות השבוע מוסיקה ישראלית, תוכניות טלוויזיה שונות, סרטים וסדרות ישראליות. פרסום בערוץ המוסיקה 24 מאפשר להגיע לקהל יעד רחב שמאפייניו ידועים מראש ומיועד בעיקר לחובבי המוסיקה הישראלית. הפרסום נמדד ומתומחר לפי רצועות שידור וניתן לפרסם באמצעות חסויות, תשדירי פרסום ותוכן שיווקי. קהל היעד: קהל היעד משתנה בהתאם לרצועות השידור בערוץ 24. טווח הגילאים של קהל הצופים נע בגילאי 18-35. בשעות הפריים טיים צופה בערוץ 24 קהל רחב ומגוון המגיע מכל שכבות האוכלוסייה ובהם גברים, נשים, ילדים, צעירים, בתי עסק ועוד. הערוץ משודר באתרי בילוי רבים וכך מפרסמים יכולים להגיע לקהל יעד נרחב בפריסה ארצית. אפשרויות פרסום ותמחור: תשדירי פרסום המשודרים בערוץ המוסיקה 24 חייבים להתאים לכללי הפרסום של הרשות השנייה. מחירי הפרסום משתנים בהתאם לרצועת השידור ואחוזי הרייטינג שלו, פורמט הפרסום (חסות, תשדיר, תוכן שיווקי) ועלות הפקת הפרסום. תשדיר פרסום: תשדיר באורך משתנה ועד 30 שניות (לעתים ניתן להכין תשדיר באורך 45 שניות). תמחור תשדיר פרסום משתנה בהתאם לזמן השידור, מספר הפעמים, סוג החבילה הנרכשת, רייטינג ובמידה והתשדיר משודר בברייק הזהב העלות עולה. החישוב מתבצע לרוב לפי שניות ובהתאם לעלויות הנקבעות על ידי ערוץ המוזיקה. תשדיר חסות: תשדיר חסות בליווי קריינות באורך 6 שניות לפני, במהלך (לפני ואחרי מקבץ פרסומות) ובסוף תוכנית או שידור חי. תמחור מחושב לפי הערכת רייטינג מראש. ניתן לפרסם חסות על מדור בתוכנית, חסות על עונת שידורים וכד' ולשלב באנר עליון או תחתון במהלך התוכנית. תוכן שיווקי: פרסום באמצעות תוכן שיווקי נחשב לדרך חדשה ומתוחכמת בה המפרסם יכול לתכנן יחד עם הערוץ מדור מסוים בו שולטים צבעי המותג או שהמדור או התוכנית עוסקים סביב המוצר או המותג העומד במרכז. תמחור לתוכן שיווקי משתנה בהתאם לרמת החשיפה או לפי צפי החשיפה. יתרונות הפרסום בערוץ המוסיקה 24: פרסום בתוכניות ערוץ המוסיקה 24 מאפשר למפרסמים להגיע לקהל יעד בפריסה ארצית, לזכות באמינות וביוקרה ולהגיע לקהל יעד שמאפייניו ידועים מראש ונבחר כמתאים ביותר למטרת הקמפיין הפרסומי. חברת הפרסום בונה תמהיל רצועות שידור בהתאם לרייטינג, נתוני החשיפה והגדרת קהל היעד. קהל היעד נחשף במהלך התוכנית לתשדיר או לחסות מספר פעמים כדי להטמיע את המסר השיווקי. תוכניות פופולריות: ערוץ המוסיקה 24 מציע שידורים הזוכים לרייטינג גבוה וקהל יעד ממוקד ועקבי. ערוץ המוסיקה 24 פונה לכל אוהדי המוסיקה ובין התוכניות הפופולריות ניתן למצוא את אייל גולן קורא לך, באולפן עם קרן פלס, מנטה, מונית הקצב, תצחיק אותי ועוד. ניתן לפרסם בתוכניות האירוח והאולפן הפתוח אשר נחשבות לפופולריות וזוכות לרייטינג גבוה. כדי להצליח עם הקמפיין הפרסומי יש להגדיר תמהיל לפי יחס בין TRP/ TGP ולבחור בקהל יעד שמאפייניו ידועים ונחשב למתאים ביותר למסר השיווקי וכך ניתן להשיג פרסום אפקטיבי. פורמטים מקובלים לפרסום בטלוויזיה: ערוץ המוסיקה 24 מאפשר למפרסמים ליצור פרסומות באופן מגוון אך פרסומות רבות משודרות בהתאם למספר פורמטים מקובלים כגון: פרסומת אווירה לחיזוק מותג, פרזנטור המציג את המוצר או החברה, המלצת מומחה, משאלי רחוב, הדגמה והשוואה בין מוצרים.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?