פרסום בערוץ 12 (קשת) - אחד מערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל!

פרסום בערוץ 12 (קשת) - אחד מערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל!

חסויות בוקר בערוץ 2
חבילות חסויות בערוצים 2 ו-10

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

הערוץ המסחרי הנצפה ביותר, עם התוכניות הכי חמות בטלוויזיה. ערוץ 2 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי בישראל. בתחילת הדרך של הערוץ הוא פעל כערוץ ניסיוני במימון רשות השידור ולאחר שבע שנים נבחרו שלוש זכייניות להפעלת ערוץ 2- טלעד, רשת וקשת. במקביל הוקמה בערוץ 2 חברת החדשות. בשנת 2005 נבחרו קשת ורשת להפעיל את ערוץ 2 כזכייניות והן מתחלקות בימי השידור ומשנת 2008 הן מחליפות את ימי השידור כל שנתיים וזכיינית אחת משדרת בימים ראשון- שלישי והזכיינית השנייה בימים רביעי- שבת. ברצועת הצהריים משדר הערוץ את שידורי הטלוויזיה החינוכית ובו תוכניות בידור, תוכניות ילדים, תוכניות אקטואליה ותוכניות בנושאי תרבות. שידורי ערוץ 2 משודרים חינם במסגרת שידורי הרשות השנייה. ניתן לקלוט את הערוץ בשידורי הכבלים ובלוויין וכן ניתן לצפות בשידוריו דרך האינטרנט ובמסגרת אתר מאקו (קשת) ואתר רשת. פרסום בערוץ 2 מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים עיקריים: חסויות תשדירי פרסום תוכן שיווקי קהל היעד: קהל היעד בשידורי ערוץ 2 מתחלק לפי רצועות השידור. עיקר קהל הצופים הם ישראלים מכל טווח הגילאים וגיל הצופים משתנה בהתאם לשידור. בשעות הערב (פריים טיים) צופה בערוץ 2 קהל רחב ומגוון מאוד ועם זאת בשעות הבוקר, הצהרים והלילה הקהלים מפולחים לפי נושאי התוכניות - גברים, נשים, ילדים, צעירים, עסקים ועוד. ערוץ 2 זוכה לפופולריות רבה ורייטינג גבוה בתוכניות שונות, בעיקר תוכנות ריאליטי, שידורים חיים ותוכניות בידור. תכנים ותוכניות מובילות: בערוץ 2 מבחר תוכניות: דרמה, קומדיה, בידור, תוכניות ריאליטי, שעשועונים, תוכניות אירוח ועוד. בין התוכניות המובילות: דייט בחשיכה, כלבוטק, צחוק מעבודה, מאסטר שף, אחד נגד מאה, עובדה ועוד. אפשרויות פרסום: בשידורי ערוץ 2 ניתן לפרסם תשדירי פרסומת בכפוף לכללי הרשות השנייה. קיימים שלושה פורמטים לפרסום בערוץ 2 כאשר לכל פורמט יש שיטת תמחור שונה ואת רכישת הפורמט יש לבצע באופן שונה. תשדירי פרסום: תשדיר פרסום בטווח 5-60 שניות כאשר התמחור נעשה על ידי אורך התשדיר, סוג התוכנית וכמות הרייטינג, כלומר, כמות הצופים שנחשפו לשידור תשדיר הפרסומת. תשדיר חסויות: בתוכניות טלוויזיה רבות מופיע תשדיר חסות פעמיים או שלוש פעמים באורך של 6 שניות. התשדיר מופיע במהלך התוכנית, לפני או אחרי מקבץ הפרסומות, והתמחור נעשה לפי הערכת הרייטינג מראש. דוגמה לחסות היא חסות שידור תחזית מזג האוויר, חסות באורך 6 שניות המופיעה לפני התחזית ואחריה. חסות סטנדרטית היא תמונה המלווה בקריינות. תוכן שיווקי: במהלך תוכניות טלוויזיה שונות מופיע תוכן שיווקי כמו פרסומי. לדוגמה באנר המופיע בראש העמוד, פרס המחולק בתוכנית, פינת תוכן במהלך תוכנית ועוד. שיטת התמחור לתוכן שיווקי מתומחרת בהתאם לרמת החשיפה לה זוכה המותג ובהתאם לצפי חשיפה של התוכנית הנקבע מראש. פרמטר נוסף אשר משפיע על תמחור תוכן שיווקי הוא עומק השילוב של המותג או המוצר בתוכן. באמצעות תוכן שיווקי ניתן להגיע לדרכי פרסום מגוונות כמו מתן חסות על עונה שלמה, שילוב מוצרים בתוכנית באופנים שונים ועוד. יתרונות הפרסום בערוץ 2: פרסום בתוכניות של ערוץ 2 מאפשר חשיפה לקהל רחב בכל חלקי הארץ. פרסום בטלוויזיה מאפשר חשיפה נרחבת באמצעות תשדיר קצר המגיע למיליוני ישראלים (פרסום בפריים טיים). קהל יעד רחב וגדול בשעות הפריים טייים או קהל יעד ממוקד וספציפי לפי תחומי עניין: לשידורי ערוץ 2 תוכניות פופולריות במיוחד הפונות לקהל יעד מאוד רחב גם בשעות פחות אטרקטיביות ניתן להגיע לכמות גדולה של צופים במחיר נמוך יחסית הפרסום בשידורי ערוץ 2 תורם לחיזוק תדמית המותג - משדר יוקרה ניתן לצפות בערוץ גם דרך האינטרנט אם תמונה שווה אלף מילים הרי פרסום וידאו שווה אלף תמונות תוכניות פופולריות: ערוץ 2 מציע מספר תוכניות אשר זוכות לרייטינג גבוה. הערוץ מציע תוכניות ריאליטי הזוכות לרייטינג עצום, משדרי ספורט, תוכניות אירוח ותוכניות בידור בפורמטים שונים. ניתן לבחור ברצועות שידור זולות משמעותית אך מציעות התמקדות בקהל יעד מסוים שנתוניו ידועים מראש, לדוגמה שעות השידור בבוקר המציע תכנים לנשים ומבוגרים, שידורי הצהריים להם נחשפים ילדים ונוער או שידורי הלילה בהם צופים צעירים רבים. שידורי החדשות זוכים לנתוני צפייה גבוהים וניתן לקחת חסויות או לשדר פרסומות במהלכן. תוכניות אירוח ואולפן פתוח נחשבות לפופולריות וזוכות לנתוני צפייה גבוהים ולכן גם זוכות לביקוש מצד המפרסמים וניתן לשלב בתוכניות תכנים שיווקיים. הגדרת תמהיל נכון: חשוב להגדיר באופן מקצועי את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP). חברת אקסיומה קובעת את התמהיל בהתאם למטרת הקמפיין, התאמה לקהל היעד המתאים, תקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) וקביעת משך זמן הקמפיין. יש להגדיר כיצד להשיג פרסום אפקטיבי על פי מספר הפעמים הנדרש לחשוף את המסר בפני קהל יעד מוגדר כדי להעביר את המסר ולזכות בהצלחת הפרסום (פרסום אפקטיבי). לרוב דרושות שלוש חשיפות כדי להשיג פרסום אפקטיבי. מעוניין לקבל הצעת מחיר על חבילת פרסום בשידורי "ערוץ 2"?

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?