פרסום בערוץ 13 (רשת) - אחד מערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל!

פרסום בערוץ 13 (רשת) - אחד מערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל!

חסות ב"האח הגדול"
פרסום בלילה כלכלי
חסות יורוליג

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

הערוץ המסחרי השני בגודלו ובמספר צופיו, המושך אליו עוד עוד צופים מידי יום. ערוץ 10 הוא ערוץ טלוויזיה מסחרי אשר משדר כל ימות השבוע משבע בבוקר ועד לשעות הקטנות של הלילה. שידורי ערוץ 10 משודרים חינם במסגרת שידורי הרשות השנייה והערוץ החל לשדר בשנת 2002. ערוץ 10 מציע לצופים תכנים רבים ומגוונים ובהם חדשות, ספורט (משחקי מכבי תל אביב), תוכניות בידור, ריאליטי ועוד. ניתן לקלוט את הערוץ בשידורי הכבלים ובלוויין וכן ניתן לצפות בשידוריו דרך האינטרנט באתר נענע10 (Nana10). פרסום בערוץ 10 מאפשר להגיע לקהל יעד רחב ומגוון שמאפייניו ידועים מראש וניתן לפרסם בערוץ 10 במגוון אפשרויות כגון: חסות, תשדיר פרסום, תוכן שיווקי. פרסום בערוץ 10 נמדד לפי רצועת השידור ואחוזי הרייטינג ובהתאם לכך נקבעת עלות הפרסום. נהוג לרכוש חבילת פרסום תוך התאמת זמני שידור התשדיר למאפייני קהל היעד הידועים בכל רצועת שידור וזמני השידור המשתנים. קהל הצופים בערוץ 10: קהל הצופים בשידורי ערוץ 10 מגוון ומורכב מישראלים מכל שכבות הגילאים בהתאם לתוכניות השונות ומגיע מכל רבדי האוכלוסייה. תוכניות ערוץ 10 ובראשן תוכניות הריאליטי הפופולריות כמו הישרדות ואחרות זוכות לנתוני חשיפה גבוהים. קהל היעד משתנה בהתאם לרצועת השידור והתוכנית. יש תוכניות המיועדות לקהלי יעד שונים ומוגדרים כמו תוכניות לילדים, תוכניות לחובבי בישול, תוכניות לנשים וכד'. דוגמה לכך הם שידורי משחקי הכדורסל של קבוצת מכבי תל אביב וכך המפרסם יודע במדויק למי הוא פונה ומה הם מאפייני קהל הצופים. ערוץ 10 זוכה לרייטינג גבוה בתוכניות הריאליטי ובתוכניות הבידור השונות. אפשרויות פרסום ותמחור: תשדירי פרסום ואמצעי הפרסום האפשריים בערוץ 10 חייבים להתאים לכללי הרשות השנייה. ישנם שלושה פורמטים עיקריים לפרסום בערוץ 10. תשדיר פרסום באורך עד 30 שניות, תשדיר חסות בליווי קריינות באורך 6 שניות וניתן לקחת חסות על תוכנית או מדור מסוים לדוגמה חסות על שידור תחזית מזג האוויר. תוכן שיווקי מאפשר למפרסם דרכים מקוריות ויצירתיות כיצד לשלב את המותג או מוצר מסוים בתוך תכני התוכנית באופן גלוי או סמוי. לפי יחס בין TRP/ TGP מרכיסים את תמהיל רצועות השידור לאחר שמגדירים את מטרת הקמפיין ומאפיינים את קהל הצופים אליו מעוניינים לפנות. עלויות הפרסום משתנות בהתאם לחבילת הפרסום הנרכשת ובעיקר לפי זמני שידור החסות או התשדיר. ככל שהרייטינג גבוה יותר והתוכנית נמצאת בפריים טיים כך עולה גם מחיר הפרסום בערוץ 10. יתרונות הפרסום בערוץ 10: פרסום בערוץ 10 מציע פרסום אפקטיבי לאחר שדואגים לבנות ולהגדיר תקציב, להגדיר את קהל היעד ולהגדיר את המטרות השיווקיות. פרסום בתוכניות ערוץ 10 מאפשר למפרסמים להגיע לקהל צופים רחב. קהל הצופים מגוון ומגיע מכל רחבי הארץ וכך המפרסם זוכה לאמינות וליוקרה ונחשף פעמים רבות בפני קהל צופים צרכני. פרסום בטלוויזיה עובד על החושים וקל להעביר מסק שיווקי ישיר או באופן עקיף ולגרום לצופים לפעולה מסוימת כמו רכישת מוצר חדש, הזמנת שירות חדש לו הם נחשפים, הזדהות עם דמות נערצת ומוכרת ובחירת המותג אותו הם מציעים ועוד. המפרסם יכול להכין פרסומות באופן מגוון ויש פורמטים החוזרים על עצמם מכיוון שהוכחו כיעילים לדוגמה פרזנטור המציג את המוצר או החברה, השוואה והדגמת יתרון מוצר מסוים לעומת מוצרים אחרים, מומחה הממליץ על מוצר מסוים וכד'. תוכניות פופולריות: ערוץ 10 מציע תוכניות הזוכות לרייטינג גבוה וקהל יעד ממוקד ועקבי. בערוץ 10 מבחר תוכניות כגון תוכניות ריאליטי, קומדיה, בידור, שעשועונים, תוכניות אירוח, חדשות ועוד. בין התוכניות המובילות: היפה והחנון, היום שהיה, לילה כלכלי, הישרדות, גיא פינס. תוכניות המשודרות בפריים טיים זוכות לביקוש רב מצד המפרסמים הודות לנתוני החשיפה והרייטינג הגבוהים. מפרסם יכול לרכוש חבילה הכוללת שידורי פרסומת מסוג ברייק הזהב- מקבץ פרסומות קצר המשודר ברגעי השיא.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?