פרסום בערוץ כאן - אחד מערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל!

פרסום בערוץ כאן - אחד מערוצי הטלוויזיה המובילים בישראל!

חבילת חסויות משחקי כדורגל ליגת העל
חסות מזג אוויר ערוץ 1
חסויות בארוויזיון 2014
תשדירי חסות מונדיאל 2014

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

ערוץ 1 הוא הערוץ הוותיק העוסק במגוון נושאים כמו אקטואליה, ספורט, תוכניות ילדים וכו'. הערוץ הראשון (ערוץ 1) הוא ערוץ טלוויזיה ציבורי מטעם רשות השידור. ערוץ 1 פועל משנת 1968 והאולפנים הראשיים של הערוץ בשכונת רוממה שבירושלים. ערוץ 1 מתחיל את שידוריו בשעה שמונה בבוקר עם שידור חדשות ומשעה 15:30 מתחילים שידורי הטלוויזיה החינוכית. במהלך הלילה ניתן לצפות בשידורים חוזרים של תוכניות שונות. פרסום בערוץ 1 מאפשר להגיע לקהלי יעד מגוונים שמאפייניהם ידועים מראש כאשר הפרסום נמדד לפי רצועות שידור וניתן לפרסם באמצעות חסויות, תשדירי פרסום ותוכן שיווקי. את שידורי ערוץ 1 ניתן לקלוט בחינם בטלוויזיה או דרך שידורי הכבלים והלוויין וכן באמצעות האינטרנט. קהל היעד: קהל הצופים בשידורי ערוץ 1 מגוון ומורכב מישראלים בכל הגילאים. קהל היעד משתנה בהתאם לרצועת השידור כגון ילדים הצופים בשידורי הטלוויזיה החינוכית, מבוגרים בשידורי החדשות (מבט, ערב חדש), גברים ואוהדי ספורט הצופים בשידורי משחקי כדורגל, דוברי השפה האנגלית הצופים בחדשות באנגלית. אפשרויות פרסום ותמחור: תשדירי פרסום המשודרים בערוץ הראשון חייבים להתאים לכללי רשות השידור. ישנם שלושה פורמטים עיקריים לפרסום בערוץ 1 ולכל פורמט שיטת תמחור שונה. תשדיר פרסום: תשדיר פרסום עד 30 שניות. תמחור מחושב לפי אורך התשדיר, רייטינג, רצועת השידור. תשדיר חסות: תשדיר חסות בליווי קריינות באורך 6 שניות לפני, במהלך (לפני ואחרי מקבץ פרסומות) ובסוף תוכנית. תמחור מחושב לפי הערכת רייטינג מראש. ניתן לרכוש חסות על שידור תחזית מזג האוויר. תוכן שיווקי: תוכן שיווקי מאפשר למפרסם דרכים רבות לפרסם את מוצריו או לחזק מותג. ניתן לפרסם תוכן שיווקי באמצעות באנר, חסות על מדור בתוכנית, חסות על עונת שידורים, שילוב מוצרים בתוכנית ופרסים. תמחור לתוכן שיווקי משתנה בהתאם לרמת החשיפה וצפי החשיפה של התוכנית. יתרונות הפרסום בערוץ 1: פרסום בתוכניות של ערוץ 1 מאפשר חשיפה לקהל רחב ומגוון המתגורר בכל רחבי הארץ. פרסום בערוץ 1 מציע פרסום אפקטיבי בהתאם לתקציב ולאחר הגדרת קהל היעד והגדרת המטרות השיווקיות. חברת הפרסום בונה תמהיל רצועות שידור בהתאם לרייטינג, נתוני החשיפה והגדרת קהל היעד. קהל היעד נחשף מספר פעמים רב לפרסום והמסר השיווקי עובר בקלות תוך הפעלת החושים, הנעה לפעולה והעברת מסרים באופן ישיר או עקיף. פרסום בערוץ 1 משדר אמינות ויוקרה. תוכניות פופולריות: ערוץ 1 מציע תוכניות הזוכות לרייטינג גבוה וקהל יעד ממוקד ועקבי. שידורי החדשות, הספורט ותוכניות המקור כמו רואים עולם ועוד הם עיקר הליבה של הערוץ הראשון. שידורי הספורט בערוץ הראשון זוכים לרייטינג גבוה ומפרסמים יכולים לפנות לקהל אוהדי הספורט באופן ממוקד. מבט, ערב טוב ישראל ומהדורות החדשות זוכות לרייטינג גבוה וניתן לפרסם במקבץ הפרסומות לפני ואחרי השידור. תוכניות אירוח ותוכניות אולפן פתוח פופולריות וזוכות לרייטינג גבוה ולביקוש מצד המפרסמים. תוכניות פופולריות נוספות הן פוליטיקה עם עודד שחר, רואים עולם, המוסף ותוכניות תרבות ואמנות. הגדרת תמהיל נכון: חשוב להגדיר את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP) בהתאם למטרת הקמפיין ולאחר הגדרת קהל היעד הרצוי, בהתאם לתקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) ותקופת הקמפיין. כדי להשיג פרסום אפקטיבי נהוג לחשוף את התשדיר בפני קהל יעד רחב או מוגדר מספר פעמים רב כדי להעביר ולהטמיע את המסר ולזכות בפרסום אפקטיבי. פורמטים מקובלים לפרסום בטלוויזיה: ערוץ 1 מאפשר למפרסמים ליצור פרסומות באופן מגוון אך פרסומות רבות משודרות בהתאם למספר פורמטים מקובלים כגון: פרסומת אווירה לחיזוק מותג, פרזנטור המציג את המוצר או החברה, המלצת מומחה, משאלי רחוב, הדגמה והשוואה בין מוצרים.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?