פרסום בערוץ האוכל - מערוצי הלייף סטייל המובילים בישראל!

פרסום בערוץ האוכל - מערוצי הלייף סטייל המובילים בישראל!

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

ערוץ האוכל הוא ערוץ העוסק בקולינריה ומציע קהל יעד מפולח היטב המעניק יתרון למי שחפץ בכך! ערוץ האוכל הישראלי בבעלות ענני תקשורת מציע לצופים מגוון תוכניות בישול מובילות מהארץ ומהעולם, תוכניות בנושאי תזונה, סדנאות בישול, תוכניות אירוח, תוכניות ריאליטי ועוד. את ערוץ האוכל ניתן לקלוט דרך שידורי הכבלים (ערוץ 32) והלוויין (ערוץ 28). ערוץ האוכל משדר החל משנת 2007 והוא זוכה לפופולריות רבה. הערוץ משדר כל ימות השבוע תוכניות בנושאי בישול ותזונה בהתאם ללוח שידורים מסודר ומפרסמים יכולים לבחור ברצועות שידור שקהל היעד שלהן ידוע מראש ומאפייני קהל היעד מפולחים. פרסום בערוץ האוכל פונה לקהל ממוקד ולכן מאפשר פרסום אפקטיבי בעלויות משתלמות. הפרסום נמדד ומתומחר לפי רצועות שידור וניתן לפרסם באמצעות תשדירי חסות ותוכן שיווקי. קהל היעד: קהל היעד משתנה בהתאם לרצועות השידור וזמני השידור. טווח הגילאים של הצופים בערוץ נע בין 18-65. לקוחות הערוץ נמצאים בפריסה ארצית לכן ניתן לפנות לקהל יעד רחב אך ממוקד. לערוץ האוכל תוכניות פופולריות הזוכות לנתוני רייטינג גבוהים. אפשרויות פרסום ותמחור: תשדירי פרסום המשודרים בערוץ האוכל חייבים להתאים לכללי הפרסום הנהוגים בענף. ישנם שלושה פורמטים עיקריים לפרסום בערוץ האוכל ולכל פורמט שיטת תמחור שונה. תשדיר חסות: תשדיר חסות בליווי קריינות באורך 6 שניות לפני, במהלך ובסוף התוכנית. תמחור לנותן החסות מחושב לפי הערכת רייטינג מראש. תוכן שיווקי: תוכן שיווקי מאפשר למפרסם דרכים רבות לפרסם את מוצריו או לחזק מותג. ניתן לפרסם תוכן שיווקי באמצעות באנר עליון או תחתון במהלך התוכנית, חסות על מדור בתוכנית, חסות על עונת שידורים, שילוב מוצרים בתוכנית ופרסים. תמחור לתוכן שיווקי משתנה בהתאם לרמת החשיפה, צפי החשיפה של התוכנית ועומק שילוב המותג או המוצר במהלך התוכנית. פרסום סמוי: במהלך שידורי ערוץ האוכל ניתן לשלב מוצרים ומותגים בתור פרסום סמוי הנכלל תחת הקטגוריה של תוכן שיווקי והתמחור נעשה בהתאם לרצועת השידור ועומק הפרסום והתכנים. יתרונות הפרסום בערוץ האוכל: פרסום בתוכניות ערוץ האוכל מאפשר למפרסמים להגיע לקהל יעד בפריסה ארצית, לזכות באמינות וביוקרה ולהגיע לקהל יעד ממוקד שמאפייניו ידועים מראש. פרסום בערוץ האוכל מציע פרסום אפקטיבי בהתאם לתקציב, הגדרת קהל היעד והגדרת המטרות השיווקיות. חברת הפרסום בונה תמהיל רצועות שידור בהתאם לרייטינג, נתוני החשיפה והגדרת קהל היעד. קהל היעד נחשף מספר פעמים רב לפרסום והמסר השיווקי עובר בקלות תוך הפעלת החושים, הנעה לפעולה והעברת מסרים באופן ישיר או עקיף. תוכניות פופולריות: ערוץ האוכל מציע שידורים הזוכים לרייטינג גבוה וקהל יעד ממוקד ועקבי. ערוץ האוכל מציע תוכניות בישול, אירוח ואורח חיים פופולריות כגון: האקדמיה לאוכל, שיגעון האפייה, מטבח עולמי עם אבי ביטון, מטבח בריא איירון שף ועוד. ניתן לפרסם בתוכניות האירוח והאולפן הפתוח אשר נחשבות לפופולריות וזוכות לרייטינג גבוה ומפרסמים יכולים לקחת חסות על מדור או לשלב מוצרים או פרסום בתכני התוכנית . הגדרת תמהיל נכון: חשוב להגדיר את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP) בהתאם למטרת הקמפיין ולאחר הגדרת קהל היעד הרצוי, בהתאם לתקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) ותקופת הקמפיין. כדי להשיג פרסום אפקטיבי נהוג לחשוף את התשדיר בפני קהל יעד רחב או מוגדר מספר פעמים רב כדי להעביר ולהטמיע את המסר ולזכות בפרסום אפקטיבי. פרסום מתקדם: ערוץ האוכל מציע למפרסמים לשדר פרסומות בתכני הווידאו המשודרים באתר של ערוץ האוכל ובאמצעות ניוזלטרים, פרסום באמצעות שיתוף פעולה עם אתר רסט לאיתור מסעדות, פרסום באמצעות חסות יום הולדת למסעדה, פרסום באמצעות סיקור מסעדה או כתבה על שף ופרסום באמצעות חשיפת מוצר במהלך שידור תוכנית בישול או תוכנית אירוח.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?