פרסום בערוץ החיים הטובים-מערוצי הלייף סטייל המובילים בישראל!

פרסום בערוץ החיים הטובים-מערוצי הלייף סטייל המובילים בישראל!

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

ערוץ החיים הטובים המזמין אליו קהל מפולח וספציפי המאפשר למפרסם להגיע לקהל היעד שלו במדויק! הערוץ, מבית ענני תקשורת מציע לצופים מגוון תוכניות מהארץ ומהעולם והפקות מקור בתחום הלייף סטייל. ערוץ החיים הטובים נחשב כמוביל בתחום וממוצב לא רק כערוץ טלוויזיה פופולרי אלא גם כמותג לייף סטייל מוביל בישראל. במסגרת ערוץ החיים הטובים ניתן לצפות בסדרות ותוכניות בנושאי עיצוב, טיולים, אוכל, אופנה, ריאליטי ועוד. את ערוץ החיים הטובים ניתן לקלוט דרך שידורי הכבלים והלוויין וכן באמצעות האינטרנט. הערוץ משדר מעל שש שנים וזוכה לרייטינג גבוה וקבוע המגיע לשיאים של 5% ממנויי הכבלים. הערוץ משדר כל ימות השבוע תוכניות מגוונות בהתאם ללוח שידורים מסודר ומפרסמים יכולים לבחור ברצועות שידור שקהל היעד שלהן ידוע מראש ומאפייני קהל היעד מפולחים. פרסום בערוץ החיים הטובים פונה לקהל ממוקד ולכן מאפשר פרסום אפקטיבי בעלויות משתלמות. הפרסום נמדד ומתומחר לפי רצועות שידור וניתן לפרסם באמצעות תשדירי חסות ותוכן שיווקי. קהל היעד: קהל היעד משתנה בהתאם לרצועות השידור וזמני השידור. טווח הגילאים של הצופים בערוץ נע בין 18-65. לקוחות הערוץ נמצאים בפריסה ארצית לכן ניתן לפנות לקהל יעד רחב אך ממוקד. לערוץ תוכניות פופולריות הזוכות לנתוני רייטינג גבוהים. אפשרויות פרסום ותמחור: תשדירי פרסום המשודרים בערוץ החיים הטובים חייבים להתאים לכללי הפרסום הנהוגים בענף. ישנם שלושה פורמטים עיקריים לפרסום בערוץ האוכל ולכל פורמט שיטת תמחור שונה. תשדיר חסות: תשדיר חסות בליווי קריינות באורך 6 שניות לפני, במהלך ובסוף התוכנית. תמחור לנותן החסות מחושב לפי הערכת רייטינג מראש. תוכן שיווקי: תוכן שיווקי מאפשר למפרסם דרכים רבות לפרסם את מוצריו או לחזק מותג. ניתן לפרסם תוכן שיווקי באמצעות באנר עליון או תחתון במהלך התוכנית, חסות על מדור בתוכנית, חסות על עונת שידורים, שילוב מוצרים בתוכנית, פרסים ומומחה המציג את עצמו ומתארח בתוכנית או מייצג מותג. תמחור לתוכן שיווקי משתנה בהתאם לרמת החשיפה, צפי החשיפה של התוכנית ועומק שילוב המותג או המוצר במהלך התוכנית. פרסום סמוי: במהלך שידורי הערוץ ניתן לשלב מוצרים ומותגים בתור פרסום סמוי הנכלל תחת הקטגוריה של תוכן שיווקי והתמחור נעשה בהתאם לרצועת השידור ועומק הפרסום והתכנים. יתרונות הפרסום בערוץ החיים הטובים: פרסום בתוכניות הערוץ מאפשר למפרסמים להגיע לקהל יעד בפריסה ארצית, לזכות באמינות וביוקרה ולהגיע לציבור צרכני וממוקד שמאפייניו ידועים מראש. הפרסום הינו אפקטיבי בהתאם לתקציב, הגדרת קהל היעד והגדרת המטרות השיווקיות. חברת הפרסום בונה תמהיל רצועות שידור בהתאם לרייטינג, נתוני החשיפה והגדרת קהל היעד. קהל היעד נחשף מספר פעמים רב לפרסום והמסר השיווקי עובר בקלות תוך הפעלת החושים, הנעה לפעולה והעברת מסרים באופן ישיר או עקיף. תוכניות פופולריות: ערוץ החיים הטובים מציע שידורים הזוכים לרייטינג גבוה וקהל יעד ממוקד ועקבי. בין התוכניות הפופולריות ניתן למצוא את מקום בשמש, אוכלים הולכים, מגזין החיים הטובים, לעצב בגדול. הגדרת תמהיל נכון: חשוב להגדיר את תמהיל רצועות השידור (לפי יחס בין TRP/ TGP) בהתאם למטרת הקמפיין ולאחר הגדרת קהל היעד הרצוי, בהתאם לתקציב, אורך הפרסום (לרוב 30 שניות) ותקופת הקמפיין. כדי להשיג פרסום אפקטיבי נהוג לחשוף את התשדיר בפני קהל יעד רחב או מוגדר מספר פעמים רב כדי להעביר ולהטמיע את המסר ולזכות בפרסום אפקטיבי.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?