פרסום ברדיו בתחנת 88FM במחירים מנצחים!

פרסום ברדיו בתחנת 88FM במחירים מנצחים!

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

תחנת הרדיו 88FM ידועה במאזיניה האיכותיים, ונחשבת לתחנת המוסיקה המובילה של קול ישראל. ניתן להאזין לשידורי התחנה ברחבי הארץ ברדיו או באינטרנט. התחנה נחשבת לתחנת המוזיקה הלועזית המובילה של קול ישראל והיא משדרת תוכניות מוזיקה מגוונות ומאפיינת במגוון רחב של מוזיקה מהארץ והעולם. קהל המאזינים מגוון ו-58% מהמאזינים הם גברים. התחנה נוסדה בשנת 1995 ומציעה לוח שידורים מגוון המציע בעיקר מוזיקה ולהיטים ובמהלך השידורים ניתן להאזין לדיווחי תנועה, שעשועוני רדיו ותוכניות אירוח. אפיון קהל היעד: פרסום אפקטיבי ברדיו נעשה באמצעות אפיון קהל המאזינים. 57% ממאזיני 88FM הינם בטווח הגילאים 18-45. טווח הגילאים של כל המאזינים נע בין 18-75 כאשר 58% מהם גברים. כ- 52% מהמאזינים הינם אקדמאים וכ- 40% הינם מנהלים או בעלי מקצועות חופשיים. כ- 68% הינם בעלי הכנסה ממוצעת ומעלה. שדרנים פופולריים בתחנה הינם משה גורלי (גורלי בשש) ומשה מורד. אפשרויות פרסום: יש מגוון אפשרויות פרסום ב - 88 FM וניתן לרכוש חבילות פרסום שונות. חסויות: חסות הינה באורך 6 שניות וניתן לשדר חסות לדיווחי תנועה, חסות לשידור תוכנית, חסות למדור בתוכנית או חסות לשיר. כמו כן ניתן לשדר חסות על הפקה מיוחדת של התחנה. חסות לפעילות בקהילה או באירוע מסוים מעניקה חשיפה גם כספונסר בשילוט וכן אזכור בשידורי החוץ ובמהלך הפעילות. ג'ינגלים: ג'ינגל נמדד לפי שניות כאשר ניתן לשדר ג'ינגלים פרסומיים עד לאורך 30 שניות. תוכן שיווקי: ניתן לרכוש תוכן שיווקי בתוכניות שונות או מדור בתוכנית ולהציג חברה, מוצר או שירות. חבילות פרסום: 88 FM מציעה למפרסמים חבילת "דרייב" לשעות העומס בכבישים, חבילת "נשים", חבילת "ברייק הזהב"- שידור ג'ינגל בכל מקבץ פרסומות, חבילת "שיר בחסות"- שידור חסות עם קולו של השדרן לפני השמעת שיר במהלך התוכנית וחבילת "כל החדשות" בה משמיעים את הג'ינגל בצמוד למקבצי החדשות. יתרונות הפרסום בתחנת הרדיו 88 FM: פרסום ב- 88FM נחשב לפרסום אפקטיבי המאפשר למפרסם להגיע לקהל מאזינים רחב וידוע בפריסה ארצית. מאזיני תחנת הרדיו נוהגים להאזין לשידורי התחנה במהלך הנסיעה לעבודה או בחזרה הביתה ורבים מהמאיזינים מקשיבים לשידורים האהובים עליהם בבית או בעבודה. עלויות הפרסום ב 88 FM נמוכות בהשוואה לעלויות פרסום אחרות כמו טלוויזיה או פרסום חוצות. לשדרני התחנה יש קהל מאזינים קבוע שמאפייניו ידועים וכך ניתן להתאים את הקמפיין לקהל היעד הרצוי מבחינת גיל, מין, חתך סוציו- אקונומי, נתוני השכלה, הכנסה וכד' ולהגיע לקהל צרכני. פרסום אפקטיבי באופן מקצועי: מרקט מדיה מציעה פרסום אפקטיבי ב 88FM וניתן לבחור מתוך מגוון אפשרויות. ככל שהמאזין נחשף מספר פעמים רב יותר למוצר או לשירות, סקרנותו מתעוררת והמפרסם מצליח למתג את החברה, מוצר או השירות שהוא מפרסם. כדי להעביר את המסר השיווקי חשוב להקפיד על תדירות מינימלית של שמונה תשדירים ביום וכך ניתן להגיע לקהל מאזינים רחב ולהטמיע את המסר. מרקט מדיה מציעה לערוך ג'ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן), לעתים תוך שימוש בהומור, קול של שדרן אהוב מצוות התחנה ומומלץ להוסיף מוזיקה קליטה שמטרתה למשוך תשומת לב. פרסום בתוכניות ייעודיות: מרקט מדיה מציעה ללקוחות את רצועות השידור המתאימות לתכני הפרסום ולמטרות הקמפיין. לקוחות המעוניינים להגיע לקהל רחב יכולים לבחור בפרסום בתוכניות הבוקר ואחה"צ המשדרות דיווחי תנועה ומוזיקה מכל הזמנים. כדי להגיע לקהל יעד נשים כדאי לפרסם בתוכנית שעת הג'י עם גליה גלעדי.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?