פרסום ברדיו בתחנת כאן ג׳ (רשת ג׳) במחירים מנצחים!

פרסום ברדיו בתחנת כאן ג׳ (רשת ג׳) במחירים מנצחים!

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

הרשת המשדרת רק מוסיקה ישראל ומושכת אליה קהל מגוון מכל רחבי הארץ! תחנת הרדיו כאן ג׳ היא תחנה של תאגיד השידור הישראלי וניתן להאזין לשידוריה בכל רחבי הארץ ברדיו או באמצעות האינטרנט. קהל המאזינים של התחנה גדול ומתאפיין בגילאי 21 ועד 50+ מכל רחבי הארץ. התחנה זוכה לנתוני האזנה גבוהים ובשעות הבוקר זוכה תחנת הרדיו לנתוני האזנה בקרב קהל מאזינים מגוון המעוניין להקשיב לשירים ישראליים. כיום, לאחר המיתוג מחדש של התחנה זוכה לאחוזי האזנה גבוהים המגיעים לכ- 10.5% מכלל המאזינים לרדיו. הפרסום בתחנה מאפשר להגיע לקהל גילאים מגוון בהתאם לרצועה המשודרת והמפרסם זוכה לחשיפה ממוקדת ולאפשרויות פרסום מגוונות כמו תשדירי חסות, ג'ינגלים, תוכן שיווקי ועוד. קהל היעד קהל המאזינים של תחנת הרדיו הינו בטווח הגילאים 20 - 50+ בפריסה ארצית. קהל המאזינים משתנה בהתאם לרוח רצועת השידור ומאפשר למפרסמים להגיע לפלח המאזינים המבוקש. לכל תוכנית יש קהל מאזינים יחסית קבוע בעל מאפיינים ייחודיים, וכך יכול המפרסם לכוון ולייעד את התשדירים לקהל ספציפי ממוקד ולזכות בפרסום אפקטיבי. פילוח קהל המאזינים מראה על קהל מאזינים המגיע ממעמד סוציו אקונומי בינוני-גבוה אשר מעוניין להקשיב למוזיקה ישראלית איכותית, תוכניות בידור ושדרנים ידועים ומקצועיים. תוכניות פופולריות תוכנית "אמצע הדרך" עם אהרון פררה מתחילה את הבוקר עם מוזיקה ולהיטים מכל הזמנים ודיווחי תנועה. בסופי שבוע התחנה משדרת תוכניות מוזיקה בנות שעתיים כמו להיטי שנות ה- 70 וה- 80 ולהיטים לוהטים. תוכניות פופולריות נוספות בכאן ג׳ הן: ׳אגן הים התיכון׳ עם אבנר נעים ׳באוויר׳ עם רויטל עמית וטוני פיין ׳גימל בדרכים׳ ׳מאחורי השירים׳ ׳מקום בצמרת׳ מצעד הפזמונים הישראלי אפשרויות פרסום בתחנת הרדיו ניתן לפרסם תשדירים וג'ינגלים עד לאורך 30 שניות, שידור חסויות או תוכן שיווקי המשתלב כחלק מהתכנים המשודרים בתוכניות הרדיו השונות בתחנה. ניתן להרכיב חבילות פרסום מותאמות לתקציב הפרסום ולקהל היעד המבוקש. חסויות הינן באורך 6-10 שניות והתמחור משתנה בהתאם לתוכנית, זמני השידור, מספר הפעמים בו משודר הפרסום ואורך הקמפיין. פרסום יעיל בתחנה יתחיל לרוב עם ג'ינגל באורך 30 שניות בליווי קול של שדרן אהוב או דמות ידועה. בתחילת הקמפיין נהוג לשדר את הג'ינגל מספר רב של פעמים ובהמשך משדרים ג'ינגלים קצרים עד לאורך של 15 שניות ואף 10 שניות בלבד כדי לדאוג לשימור המסר והמותג המפורסם בתודעתם של המאזינים. היתרונות שפרסום ברשת ג' חשיפה לקהל מאזינים רחב בפריסה ארצית. עלויות הפקת תשדירים זולה. פנייה לקהל ייחודי ממעמד סוציו- אקונומי בינוני וגבוה. עלות פרסום זולה לעומת פרסום באמצעי מדיה אחרים כמו טלוויזיה. רדיו פופולרי הזוכה להצלחה ונתוני האזנה גבוהים. התאמה אישית של הפרסום בהתאם לצורך. פרסום ברדיו פרסום בתחנה מאפשר להגיע לקהל מאזינים רחב אך ממוקד מכיוון שמדובר בקהל ייעודי המתעניין במוזיקה ישראלית, בידור ישראלי איכותי, שעשועונים, חידונים ועוד. ניתן לבחור ברצועות שידור שונות ולפרסם בתוכניות אשר הולמות את אופי ומטרת הפרסום. באמצעות פרסום אפקטיבי ברדיו חושפים את המוצר, המותג או השירות בפני קהל נרחב, מעוררים את הסקרנות של המאזין, גורמים למיתוג ובידול ממתחרים ואף ניתן להניע את המאזינים לפעולה כלשהי כמו יצירת קשר או רכישת המוצר. הפרסום ברדיו פועל בשני אופנים עיקריים- במודע ולא במודע. המאזינים נחשפים באמצעות הקשבה ישירה או באמצעות האזנה של התחנה ברקע וג'ינגל אהוב נקלט גם באופן לא מודע. פרסום אפקטיבי פרסום אפקטיבי ברדיו הוא פרסום הכולל מינימום של שמונה תשדירים ביום ולרוב 4 שבועות/חודש פרסום. מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתוכניות המשודרות ופילוח קהל היעד. חשוב להשתמש בג'ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן) הפונה למכנה רחב של מאזינים וממשיך להזדמזם גם לאחר הקשבה לג'ינגל. פרסום בתוכניות הבוקר תוכניות הבוקר זוכות לנתוני האזנה גבוהים. אנשים נוסעים ברכב, נמצאים בתחבורה ציבורית או נמצאים בעבודה ומקשיבים לרשת ג ומתעדכנים בתנועה, מקשיבים למוזיקה איכותית ולהרגשה של שיחה אינטימית עם השדרן אותו הם אוהבים וכך נחשפים לפרסום הממוקד. פרסום בתוכניות ייעודיות במהלך הלילה יש תוכניות מוזיקה לתוך הלילה וכך ניתן להגיע לקהל הצעיר יותר ולהגיע לקהל מאזינים ממוקד ולהשפיע עליו עם ג'ינגל קליט ומסר ברור או באמצעות ג'ינגל משעשע וכד'. במהלך היום יש לכל רצועת שידור קהל ממוקד ושונה אליו ניתן להגיע באמצעי פרסום שונים, לדוגמה חסות על פרס המחולק במהלך התוכנית וכד'.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?