פרסום ברדיו בתחנת כאן ב׳ (רשת ב׳) במחירים מנצחים!

פרסום ברדיו בתחנת כאן ב׳ (רשת ב׳) במחירים מנצחים!

חסות דיווחי תנועה רשת ב׳
פרסום חסות במזג אוויר
תשדירי חסות ברצועת "השעה בחסות…" בקול ישראל

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

כאן ב׳ היא תחנת רדיו פופולרית בבעלות תאגיד השידור הישראלי. ניתן להאזין לשידורי התחנה ברחבי הארץ ברדיו או באינטרנט. תחנת האקטואליה המובילה בישראל, מביאה לכם את כל העדכונים מהשטח, התחקירים והפרשנויות של האירועים שעל סדר היום הישראלי. קהל המאזינים מגיע ממעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה ו-55% מהמאזינים הם גברים, רבים מהם אקדמאים ובעלי הכנסה מעל הממוצע. התחנה מציעה לוח שידורים מגוון המציע בעיקר חדשות ואקטואליה ובמהלך השידורים ניתן להאזין למוזיקה. יש אפשרויות פרסום מגוונות בכאן ב' וניתן לרכוש מספר חבילות פרסום בהתאם לאופי הקמפיין ותקציב המפרסם. אפיון קהל היעד פרסום אפקטיבי ברדיו נעשה באמצעות אפיון קהל המאזינים. 40% ממאזיני התחנה הינם בטווח הגילאים 25-55. טווח הגילאים של כל המאזינים נע בין 25-75 כאשר 40% מהם גברים. 35% מהמאזינים הינם אקדמאים וכ- 65% הינם בעלי הכנסה ממוצעת ומעלה. גמלאים רבים נוהגים להאזין לשידורי התחנה וכן נושאי משרות בכירות המעוניינים להתעדכן בנושאי חדשות ואקטואליה בדרכם לעבודה או בדרכם חזרה הביתה. אפשרויות פרסום יש מגוון אפשרויות פרסום וניתן לרכוש חבילות פרסום שונות. חסויות: חסות הינה באורך 6 שניות וניתן לשדר חסות לדיווחי תנועה, חסות לשידור תוכנית, חסות למדור בתוכנית או חסות לשיר. כמו כן ניתן לשדר חסות על הפקה מיוחדת של התחנה ועל שידורי ספורט. חסות לפעילות רשת ב' בקהילה או באירוע מסוים מעניקה חשיפה גם כספונסר בשילוט וכן אזכור בשידור החוץ ובמהלך הפעילות. ג'ינגלים: ג'ינגל נמדד לפי שניות כאשר ניתן לשדר ג'ינגלים פרסומיים עד לאורך 30 שניות. תוכן שיווקי: ניתן לרכוש תוכן שיווקי בתוכניות שונות או מדור בתוכנית ולהציג חברה, מוצר או שירות. חבילות פרסום: רשת ב מציעה למפרסמים חבילת "דרייב" לשעות העומס בכבישים, חבילת "נשים", חבילת "ברייק הזהב"- שידור ג'ינגל בכל מקבץ פרסומות, חבילת "כל החדשות"- שידור ג'ינגל או תשדיר חסות צמוד לכל מקבצי החדשות ולאורך כל היום, חבילת "ספורט"- חסות וג'ינגל בצמוד לארועי ספורט. יתרונות הפרסום בתחנת הרדיו פרסום ברדיו נחשב לפרסום אפקטיבי לחשיפת מוצר או שירות לקהל מאזינים ידוע ורחב בפריסה ארצית. נתוני ההאזנה מראים כי ישראלים רבים נוהגים להאזין לרדיו ברכב, באוטובוס/רכבת, במקום העבודה ובבית. עלויות הפרסום בכאן ב' נמוכות בהשוואה לעלויות פרסום במדיות אחרות. לכל שדרן ותוכנית רדיו יש קהל מאזינים קבוע שמאפייניו ידועים וכך ניתן להתאים את הקמפיין לקהל היעד הרצוי מבחינת גיל, מין, חתך סוציו- אקונומי, נתוני השכלה, הכנסה וכד'. פרסום אפקטיבי באופן מקצועי פרסום אפקטיבי הוא פרסום בו המאזין נחשף למוצר או שירות, סקרנותו מתעוררת בעקבות האזנה לתשדיר הפרסום והמוצר או השירות זוכים למיתוג. חשוב להעביר את המסר השיווקי בתדירות מינימלית של שמונה תשדירים ביום כדי להגיע לקהל מאזינים רחב ולהטמעת המסר. מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתוכניות המשודרות ופילוח קהל היעד. מרקט מדיה מציעה לערוך ג'ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן), לעתים תוך שימוש בהומור, קול של שדרן אהוב, הוספת מוסיקה קליטה או קולות אשר מושכים תשומת לב. פרסום בתוכניות ייעודיות מרקט מדיה מציעה ללקוחות את רצועות השידור המתאימות לתכני הפרסום ולמטרות הקמפיין. כדי להגיע לקהל מאזינים המתעניין בענייני כלכלה ושוק ההון יש לפרסם בתוכניות ייעודיות כמו "צבע הכסף" עם מנחם פרידמן. תוכניות הבוקר זוכות לחשיפה גדולה ולכן מתאימות לתשדירים הזקוקים לקהל יעד מגוון ורחב בעוד פרסום בתוכניות הלילה פונה לצעירים.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?