פרסום ברדיו בתחנת רשת א-מורשת במחירים מנצחים!

פרסום ברדיו בתחנת רשת א-מורשת במחירים מנצחים!

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

תחנת רדיו ותיקה שמשכה אליה קהל מאזינים נאמן המתעניין בספרות, שירה ותרבות. רשת א היא תחנת הרדיו הראשונה של קול ישראל ונוסדה בשנת 1965. ניתן להאזין לשידורי התחנה ברחבי הארץ ברדיו או באינטרנט. רשת א מוזגה עם רשת "מורשת" המציעה תוכניות דת ומסורת בשעות הערב. התחנה משדרת חדשות, אקטואליה ולוח שידורים עשיר ובו תוכניות כלכלה, בריאות, ספרות, תרבות, תוכניות ייעוץ ותוכניות בהשתתפות קהל המאזינים. קהל המאזינים של רשת א מגיע ממעמד סוציו- אקונומי בינוני ומעלה ורבים מהם אקדמאים ובעלי הכנסה מעל הממוצע. יש אפשרויות פרסום מגוונות ברשת א וניתן לרכוש מספר חבילות פרסום בהתאם לאופי הקמפיין ותקציב המפרסם. אפיון קהל היעד: פרסום אפקטיבי ברדיו נעשה באמצעות אפיון קהל המאזינים. 40% קהל היעד מגוון וכולל דתיים, אקדמאים, גמלאים. טווח הגילאים של כל המאזינים נע בין 40-75 כאשר 52% מהם נשים. 70% מהמאזינים הינם בעלי השכלה תיכונית ומעלה וכ- 55% הינם בעלי הכנסה ממוצעת ומעלה. כ- 80% מהמאזינים לרשת א' הינם מנהלי משקי בית המאזינים שעות ארוכות לתחנה. אפשרויות פרסום: יש מגוון אפשרויות פרסום ברשת א וניתן לרכוש חבילות פרסום שונות. חסויות: חסות הינה באורך 6 שניות וניתן לשדר חסות לדיווחי תנועה, חסות לשידור תוכנית, חסות למדור בתוכנית או חסות לשיר. כמו כן ניתן לשדר חסות על הפקה מיוחדת של התחנה ועל שידורי חוץ. חסות לפעילות רשת א בקהילה או באירוע מסוים מעניקה חשיפה גם כספונסר בשילוט וכן אזכור בשידור החוץ ובמהלך הפעילות. ג'ינגלים: ג'ינגל נמדד לפי שניות כאשר ניתן לשדר ג'ינגלים פרסומיים עד לאורך 30 שניות. תוכן שיווקי: ניתן לרכוש תוכן שיווקי בתוכניות שונות או מדור בתוכנית ולהציג חברה, מוצר או שירות. חבילות פרסום: רשת א מציעה למפרסמים חבילת "נשים", חבילת "ברייק הזהב"- שידור ג'ינגל בכל מקבץ פרסומות, חבילת "כל החדשות"- שידור ג'ינגל או תשדיר חסות צמוד לכל מקבצי החדשות ולאורך כל היום. יתרונות הפרסום בתחנת הרדיו רשת א: פרסום ברדיו נחשב לפרסום אפקטיבי לחשיפת מוצר או שירות לקהל מאזינים ידוע ורחב בפריסה ארצית. נתוני ההאזנה מראים כי ישראלים רבים נוהגים להאזין לרדיו ברכב, באוטובוס/ רכבת, במקום העבודה ובבית. עלויות הפרסום ברשת א נמוכות בהשוואה לעלויות פרסום במדיות אחרות. לכל שדרן ותוכנית רדיו יש קהל מאזינים קבוע שמאפייניו ידועים וכך ניתן להתאים את הקמפיין לקהל היעד הרצוי מבחינת גיל, מין, חתך סוציו- אקונומי, נתוני השכלה, הכנסה וכד'. פרסום אפקטיבי באופן מקצועי: מרקט מדיה מציעה פרסום אפקטיבי ברשת א. פרסום אפקטיבי הוא פרסום בו המאזין נחשף למוצר או שירות, סקרנותו מתעוררת בעקבות האזנה לתשדיר הפרסום והמוצר או השירות זוכים למיתוג. חשוב להעביר את המסר השיווקי בתדירות מינימלית של שמונה תשדירים ביום כדי להגיע לקהל מאזינים רחב ולהטמעת המסר. מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתוכניות המשודרות ופילוח קהל היעד. מרקט מדיה מציעה לערוך ג'ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן), לעתים תוך שימוש בהומור, קול של שדרן אהוב, הוספת מוזיקה קליטה או קולות אשר מושכים תשומת לב. פרסום בתוכניות ייעודיות: מרקט מדיה מציעה ללקוחות את רצועות השידור המתאימות לתכני הפרסום ולמטרות הקמפיין. כדי להגיע לקהל מאזינים המתעניין בענייני כלכלה ושוק ההון יש לפרסם בתוכניות ייעודיות העוסקות בכלכלה וצרכנות. תוכניות הבוקר ותוכניות כמו מאזינים למאזינים זוכים לנתוני חשיפה והאזנה גבוהים ומתאימים לפרסומות הפונות לציבור נרחב ומגוון.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?