פרסום ברדיו בתחנת רדיו קול חי במחירים מנצחים!

פרסום ברדיו בתחנת רדיו קול חי במחירים מנצחים!

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

רדיו קול חי היא תחנת רדיו ישראלית בעלת אופי חרדי-דתי. ניתן להאזין לשידורי התחנה ברדיו עיקר באזור המרכז ובירושלים או באינטרנט. רדיו קול חי נחשבת לתחנת רדיו מובילה והיא משדרת תוכניות אקטואליה, חדשות, משחקי רדיו ומוזיקה חסידית לכל אורך היום והלילה. קהל המאזינים של רדיו קול חי מגוון ועיקר המאזינים מגיעים מהמגזר הדתי- חרדי. התחנה נוסדה בשנת 1996 ומציעה לוח שידורים מגוון ויומן חדשות הזוכה לאחוזי רייטינג גבוהים. אפשרויות הפרסום מגוונות בתחנה וניתן לרכוש מספר חבילות פרסום בהתאם לאופי הקמפיין ותקציב המפרסם. אפיון קהל היעד פרסום אפקטיבי ברדיו נעשה באמצעות אפיון קהל המאזינים. 60% ממאזיני רדיו קול חי הינם בטווח הגילאים 18-45. טווח הגילאים של כל המאזינים נע בין 18-75 כאשר רבים מהם גברים. התחנה מציעה שיעורי תורה המיועדים בעיקר לגברים אך יש תוכניות הפונות לנשים ותוכניות לילדים ונוער. אפשרויות פרסום חסויות: חסות הינה באורך 6 שניות וניתן לשדר חסות לדיווחי תנועה, חסות לשידור תוכנית, חסות למדור בתוכנית או חסות לשיר. כמו כן ניתן לשדר חסות על הפקה מיוחדת של התחנה. חסות לפעילות רדיו קול חי בקהילה או באירוע מסוים מעניקה חשיפה גם כספונסר בשילוט וכן אזכור בשידורי החוץ ובמהלך הפעילות. ג'ינגלים: ג'ינגל נמדד לפי שניות כאשר ניתן לשדר ג'ינגלים פרסומיים עד לאורך 30 שניות. תוכן שיווקי: ניתן לרכוש תוכן שיווקי בתוכניות שונות או מדור בתוכנית ולהציג חברה, מוצר או שירות והרדיו מציע פעילויות לקידום מכירות. חבילות פרסום: רדיו קול חי מציעה למפרסמים חבילות פרסום שונות בהן ניתן לשלב בין פרסום ברדיו ובאתר האינטרנט הפופולרי של הרדיו. יתרונות הפרסום פרסום ברדיו קול חי נחשב לפרסום אפקטיבי המאפשר לחשוף מוצר או שירות לקהל מאזינים רחב ידוע בפריסה ארצית. נתוני ההאזנה ע"פ סקר TGI מראים כי ציבור רחב מהמגזר הדתי חרדי נוהג להאזין לתוכניות הרדיו והם נוהגים להאזין לרדיו ברכב, באוטובוס/רכבת, במקום העבודה ובבית. עלויות הפרסום ברדיו קול חי נמוכות בהשוואה לעלויות פרסום במדיות אחרות. לכל שדרן ותוכנית רדיו יש קהל מאזינים קבוע שמאפייניו ידועים וכך ניתן להתאים את הקמפיין לקהל היעד הרצוי מבחינת גיל, מין, חתך סוציו- אקונומי, נתוני השכלה, הכנסה וכד' ולהגיע לקהלי יעד אליהם קשה להגיע באמצעות מדיות אחרות. פרסום אפקטיבי מרקט מדיה מציעה פרסום אפקטיבי ברדיו קול חי. פרסום אפקטיבי הוא פרסום בו המאזין נחשף למוצר או שירות, סקרנותו מתעוררת בעקבות האזנה לתשדיר הפרסום והמוצר או השירות זוכים למיתוג. חשוב להעביר את המסר השיווקי בתדירות מינימלית של שמונה תשדירים ביום כדי להגיע לקהל מאזינים רחב ולהטמעת המסר. מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתוכניות המשודרות ופילוח קהל היעד. מרקט מדיה מציעה לערוך ג'ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן), לעתים תוך שימוש בהומור, קול של שדרן אהוב, הוספת מוזיקה קליטה או קולות אשר מושכים תשומת לב. פרסום בתוכניות ייעודיות מרקט מדיה מציעה ללקוחות את רצועות השידור המתאימות לתכני הפרסום ולמטרות הקמפיין. כדי להגיע לקהל הנשים ניתן לפרסם בתוכניות המיועדות לנשים, לפרסם בתוכניות דת פופולריות בהנחיית רבנים ופוסקים ולהגיע לציבור המאמינים או לפרסם בתוכניות המשפחה ותוכניות הילדים.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?