פרסום ברדיו בתחנת רדיו חיפה 107.5FM במחירים מנצחים!

פרסום ברדיו בתחנת רדיו חיפה 107.5FM במחירים מנצחים!

פרסום תשדירים ברדיו חיפה

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

תחנת הרדיו המשדרת לקהל ממוקד, ומגיעה מידי יום לכ400,000 מאזינים באזור הצפון. תחנת רדיו חיפה הינה תחנת הרדיו האזורית של אזור חיפה והסביבה. רדיו חיפה הוקם באופן רשמי בשנת 1995 ומאז התחנה פורחת ומגדילה מעת לעת את כמות המאזינים הקבועים שלה שכיום עומדים על 400,000 מאזינים בכל יום. רדיו חיפה מושמע בתדר 107.5FM וכן ניתן להאזין לו גם באמצעות אתר האינטרנט בכל שעות היום. התחנה דואגת לשלב תכנים המתאימים לטווח גילאים רחב ומגוון, בין השידורים נוכל להאזין למבזקי חדשות, תוכניות אירוח, מוזיקה בסגנונות שונים וכן תוכניות המשודרות על ידי מיטב השדרנים הידועים בתחום. ברדיו חיפה ישנם מגוון רחב של אפשרויות פרסום הפונות לקהל יעד מגוון ורחב. קהל היעד קהל היעד של תחנת רדיו חיפה הינו גברים ונשים בטווח גילאים +18-40 ממעמד סוציו אקונומי נמוך ומעלה מאזור חיפה והסביבה. רדיו חיפה מקפיד על תכנים עשירים ומגוונים ולכן קהל היעד שלו רחב ובעל תחומי עניין, גילאים ומצב סוציו אוקנומי שונה. יתרונות הפרסום ראשית עקב העובדה כי תחנת הרדיו משודרת באזור גאוגרפי ממוקד מקנה למפרסם אפשרות לפנות לקהל יעד ממוקד על פי אזור מגורים וכן להתאים את הפרסום לקהל הרלוונטי ביותר עבורו. בנוסף בעקבות כך שתחנת הרדיו הינה תחנה אזורים מחירי הפרסום בה זולים יחסית לפרסום בתחנת רדיו ארצית כאשר לרוב לא בטוח שאכן קהל היעד שלך מופזר בארץ ובכך אתה ממקד את תקציב הפרסום שלך בצורה האופטימלית ביותר. רדיו חיפה נחשב לאחד מהתחנות הרדיו האזוריות המצליחות ביותר וזוכה לחשיפה ולכמות מאזינים גבוהה יחסית, בעקבות כך פרסום בתחנה מגיעה לחשיפה רחבה ופונה לאנשים רבים בו זמנית. בנוסף לכל אחת ממאפייני התחנה הינה העובדה כי לתחנה מאזינים מגילאים שונים מגוונים בזכות הרכב התכנים העשיר שממנו מורכבות התוכניות המשודרות, התחנה מקפידה על תכנים מגוונים ופונה בכל תוכנית לקהל יעד אחר. אפשרויות הפרסום חסויות: חסות הינה באורך 6 שניות וניתן לשדר חסות לדיווחי תנועה, חסות לשידור תוכנית, חסות למדור בתוכנית או חסות לשיר. כמו כן ניתן לשדר חסות על הפקה מיוחדת של התחנה. חסות לפעילות תחנת הרדיו בקהילה או באירוע מסוים מעניקה חשיפה גם כספונסר בשילוט וכן אזכור בשידורי החוץ ובמהלך הפעילות. ג'ינגלים: ג'ינגל נמדד לפי שניות כאשר ניתן לשדר ג'ינגלים פרסומיים עד לאורך 30 שניות. תוכן שיווקי: ניתן לרכוש תוכן שיווקי בתוכניות שונות או מדור בתוכנית ולהציג חברה, מוצר או שירות בעזרת משחק רדיו המשלב את צרכי המפרסם באופן אטרקטיבי באמצעות השדרן למאזיני קד"מ רדיופוני. חבילות פרסום: חבילות פרסום מאפשרות מסה של תשדירים לאחר פילוח מדויק של קהל היעד הרצוי. חבילות פרסום מאפשרות להגיע לקהל יעד נרחב באמצעות כיסוי רחב ובעלויות משתלמות. ניתן לרכוש חבילות פרסום לשידור במספר תחנות רדיו בו זמנית וכך לזכות בחשיפה עצומה ובתקציב נמוך. דוגמה לחבילת פרסום היא חבילת חדשות בה משדרים את תשדיר הפרסומת לפני או אחרי מקבצי ומבזקי חדשות. פרסום אפקטיבי ברדיו מרקט מדיה מציעה פרסום אפקטיבי באמצעות פרסום בו המאזין נחשף למוצר או שירות, סקרנותו מתעוררת בעקבות האזנה לתשדיר הפרסום והמוצר או השירות זוכים למיתוג. חשוב להעביר את המסר השיווקי בתדירות מינימלית של שמונה תשדירים ביום כדי להגיע לקהל מאזינים רחב ולהטמעת המסר. ניתן להתאים את הפרסום בפני קהלי יעד מפולחים. מרקט מדיה מציעה לערוך ג'ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן), לעתים תוך שימוש בהומור, קול של שדרן אהוב, הוספת מוזיקה קליטה או קולות אשר מושכים תשומת לב. מרקט מדיה תבנה חבילת פרסום משתנה באופן יעיל בהתאם לאורך והתדירות הנדרשת לקמפיין ובהתאם למורכבות הקמפיין.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?