פרסום ברדיו בתחנת קול המוסיקה במחירים מנצחים!

פרסום ברדיו בתחנת קול המוסיקה במחירים מנצחים!

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

קול המוסיקה היא תחנת רדיו המשדרת מוזיקה קלאסית והיא בבעלות תאגיד השידור הישראלית. ניתן להאזין לשידורי התחנה ברדיו ברחבי הארץ או באינטרנט. קול המוסיקה נחשבת לתחנת רדיו מובילה והיא משדרת מגון תוכניות שעיקרן מוזיקה קלאסית לכל אורך היום והלילה. קהל המאזינים של קול המוסיקה מגוון ועיקר המאזינים הם אקדמאים וגמלאים. התחנה נוסדה בשנת 1965 ומציעה לוח שידורים מגוון, שידור מבזקי חדשות ותוכניות אירוח כמו גם תוכניות תרבות ואמנות. אפשרויות הפרסום מגוונות בקול המוסיקה וניתן לרכוש מספר חבילות פרסום בהתאם לאופי הקמפיין ותקציב המפרסם. אפיון קהל היעד פרסום אפקטיבי ברדיו נעשה באמצעות אפיון קהל המאזינים. 50% ממאזיני קול המוסיקה הם גברים. טווח הגילאים של כל המאזינים נע בין 18-75 כאשר 70% מהמאזינים הינם בעלי השכלה תיכונית ומעלה וכ-50% בעלי השכלה אקדמאית. כ-67% הינם בעלי הכנסה ממוצעת ומעלה ומעל 30% מהמאזינים הם חילונים. מפרסמים יכולים לקבל נתוני האזנה ופילוח מדויק של קהל המאזינים בהתאם לרצועות השידור השונות. אפשרויות פרסום חסויות: חסות הינה באורך 6 שניות וניתן לשדר חסות לשידור תוכנית, חסות למדור בתוכנית או חסות לשיר. כמו כן ניתן לשדר חסות על הפקה מיוחדת של התחנה. חסות לפעילות קול המוסיקה בקהילה או באירוע מסוים מעניקה חשיפה גם כספונסר בשילוט וכן אזכור בשידורי החוץ ובמהלך הפעילות. ג'ינגלים: ג'ינגל נמדד לפי שניות כאשר ניתן לשדר ג'ינגלים פרסומיים עד לאורך 30 שניות. תוכן שיווקי: ניתן לרכוש תוכן שיווקי בתוכניות שונות או מדור בתוכנית ולהציג חברה, מוצר או שירות. חבילות פרסום: קול המוסיקה מציעה למפרסמים חבילות פרסום שונות בהן ניתן לשלב בין פרסום ברדיו ובאתר האינטרנט הפופולרי של הרדיו. יתרונות הפרסום פרסום בקול המוסיקה נחשב לפרסום אפקטיבי המאפשר לחשוף מוצר או שירות לקהל מאזינים רחב ידוע בפריסה ארצית. נתוני ההאזנה ע"פ סקר TGI מראים כי ציבור רחב מהגמלאים נוהג להאזין לתוכניות הרדיו של קול המוסיקה והם נוהגים להאזין לרדיו ברכב, באוטובוס/רכבת, במקום העבודה ובבית. עלויות הפרסום בקול המוסיקה נמוכות בהשוואה לעלויות פרסום במדיות אחרות. לכל שדרן ותוכנית רדיו יש קהל מאזינים קבוע שמאפייניו ידועים וכך ניתן להתאים את הקמפיין לקהל היעד הרצוי מבחינת גיל, מין, חתך סוציו- אקונומי, נתוני השכלה, הכנסה וכד' ולהגיע לקהלי יעד ממוקדים בעלי הכנסה מעל הממוצעת או ציבור הגמלאים. פרסום אפקטיבי באופן מקצועי מרקט מדיה מציעה פרסום אפקטיבי בקול המוסיקה. פרסום אפקטיבי הוא פרסום בו המאזין נחשף למוצר או שירות, סקרנותו מתעוררת בעקבות האזנה לתשדיר הפרסום והמוצר או השירות זוכים למיתוג. חשוב להעביר את המסר השיווקי בתדירות מינימלית של שמונה תשדירים ביום כדי להגיע לקהל מאזינים רחב ולהטמעת המסר. מומלץ להעלות את תדירות כמות הפרסומים היומית מעבר לחשיפה המינימלית וכך לזכות בנתוני חשיפה רבים בפני קהלי יעד שונים בהתאם לתוכניות המשודרות ופילוח קהל היעד. מרקט מדיה מציעה לערוך ג'ינגל קליט בעל מסר פשוט (סלוגן), לעתים תוך שימוש בהומור, קול של שדרן אהוב, הוספת מוסיקה קליטה או קולות אשר מושכים תשומת לב. פרסום בתוכניות ייעודיות מרקט מדיה מציעה ללקוחות את רצועות השידור המתאימות לתכני הפרסום ולמטרות הקמפיין. כדי להגיע לקהל שוחרי התרבות ניתן לפרסם ברצועות שידור העוסקות בענייני תרבות ואמנות או לפרסם בתוכניות מוסיקת ג'אז פופולריות (רק ג'אז עם מייקל שרף).

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?