פרסום באתר Walla - אחד מאתרי החדשות המובילים בישראל!

פרסום באתר Walla - אחד מאתרי החדשות המובילים בישראל!

פרסום באנר באתר וואלה ספורט

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

אתר החדשות המוביל בישראל הכולל: חדשות, ספורט, כלכלה ועוד אתר וואלה, www.walla.co.il, הוא אחד מאתרי האינטרנט הוותיקים בישראל והוא קיים משנת 1995. האתר עוסק בתכנים רבים כגון: מנוע חיפוש, דואר אלקטרוני, חדשות, פוליטיקה, ספורט, קהילות ועוד. באתר גולשים מדי חודש כ- 5,000,000 גולשים מהארץ ומהעולם. בנוסף ניתן לגלוש באתר לתכנים השייכים ל-yes ולקרוא כתבות מעיתון הארץ. קהל היעד של walla: קהל היעד של אתר וואלה (Walla) מורכב מגברים ונשים בעיקר בגילאי 13-60 ממצב סוציו אקונומי ממוצע ומעלה. קהל הגולשים באתר הם בעיקר אנשים פרטיים או בעלי עסקים. האתר מציע מגוון קטגוריות הפונות לקהל רחב (חדשות/ טלוויזיה/ קהילות ועוד). זמן השהייה של הגולשים באתר הוא כחצי שעה. ניתן להגיע לקהלי יעד מפולחים היטב על פי נושאים ותחומי עניין כמו ספורט, כלכלה, מוזיקה, משחקים וכד'. מעל 50% מהגולשים בישראל נוהגים לגלוש באתר וואלה והאתר מהווה את האתר השני הפופולרי בישראל אחרי גוגל בו גולשים מבצעים חיפושים ומתעדכנים בתכנים השונים. 74% מהגולשים בארץ מגיעים לאתר מידי חודש. תכנים ומדורים פופולריים: באתר וואלה ישנם מדורים רבים כגון: חדשות, פוליטיקה, כלכלה, ספורט, מחשבים ואינטרנט, לוח מודעות חינמי יד-2 ועוד. בנוסף ניתן לקרוא פורומים שונים, קהילות, לצפות בסרטים און ליין וסדרות מחברת yes, שימוש ברשת החברתית מקושרים ועוד. אפשרויות פרסום באתר walla: פרסום קלאסי- באנר עליון, באנר ספוט, באנר אמצע, באנר תחתון, באנר כתבה, באנר מדור פרסומי. פרסום פרמיום- מעברון (באנר ל- 7 שניות המקבל את פני הגולש באתר), השתלטות (מספר באנרים של אותו מפרסם בדף), סטריפ עליון קבוע, פופ אפ (באנר נפתח הצף מעל העמוד הנטען עד לסגירתו על ידי הגולש), כתבה פרסומית ולינק לכתבה או לאתר המפרסם. לחצני פרסום בצידי דפי התוכן או סרגלי כלים שונים. ערוץ תוכן שיווקי- ערוץ תוכן שיווקי המכיל כתבות משותפות של כותבי האתר והמפרסם ובו אפשרות לתגובות ופורומים שונים ופרסום אגרסיבי לטובת המפרסם נותן החסות על הערוץ. חסות על מדור- חסות לאורך זמן על אחד מדפי האתר, לדוגמה דף אסטרולוגיה. דיוור ישיר- שליחת מידע שיווקי או פרסומי ישירות למייל של מנויי האתר הרשומים על מדור כלשהו ומבקשים לקבל מידע. פרסום באתר הסלולר- אפשרויות פרסום מגוונות כמו באנר פתיחה ועוד. פרסום בערוצי וואלה- וואלה מציע מגוון מדורים הזוכים לפופולריות כמו מדור הטכנולוגיה, מדור צפייה בסרטים. היתרונות בפרסום באתר walla: חשיפה לקהל גולשים רחב ומגוון כמות גולשים גדולה הפזורה בכל הארץ פנייה לציבור ממוקד ומפולח (נשים בהריון, ילדים וכד') עלות פרסום זולה לעומת פרסום באמצעי מדיה אחרים כמו טלוויזיה אפשרות לאסוף מידע על המבקרים באתר באמצעות קבצי קוקיס התאמה אישית של הפרסום בהתאם לצורך מגוון אפשרויות פרסום ושילוב חבילות פרסום אפשרות להגיע לציבור הנוהג לרכוש מוצרים ושירותים באינטרנט ניתן ליצור דו שיח און ליין עם הגולשים באתר ניתן לשלב הודעות שיווקיות בבלוגים ובפורומים באופן ממוקד, לדוגמה בפורום העוסק בעולם היין פרסום ב-walla שופס: מפרסמים יכולים לפרסם מוצרים בוואלה שופס, ערוץ הקניות הפופולרי של האתר המושך אליו גולשים רבים. מדובר בפרסום ממוקד בפני קהל צרכנים המגיע לערוץ כדי לבצע קניות ומעוניין להיחשף למוצרים חדשים ומבצעים שונים. פרסום בדואר אלקטרוני ב-walla: וואלה מספר שירות דואר אלקטרוני חינמי שרבים מהישראלים משתמשים בו. מעל 2 מיליון תיבות דואר רשומות בוואלה ולכן הפרסום בדף הדואר מהווה אפשרות לחשוף את המפרסם בפני קהל רחב ביותר באמצעות באנרים מפולחים לפי מין וגיל. פרסום באינטרנט: פרסום באינטרנט נחשב לפרסום אפקטיבי ויעיל המגיע באופן קליט וברור למבקרים באתר. מפרסמים יכולים ליהנות ממגוון אפשרויות פרסום ולרכוש חבילת פרסום המתאימה לקהל היעד המבוקש ובהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותם. פרסום באינטרנט נחשב ליעיל מכיוון שבאמצעות הפרסום ניתן לעקוב אחרי התנהלות הגולשים ולבדוק און ליין את הצלחת הקמפיין. קל להניע את הגולשים לידי פעולה כלשהי כמו מעבר לאתר הבית של החברה המפרסמת, הרשמה למבצע, תגובות, כניסה לדף מבצע או קידום מכירות, הרשמה לניוזלטר ועוד. באמצעות הפרסום באינטרנט ניתן לאסוף מידע על הגולשים וללמוד על התנהגותם וכמו כן ליצור דו שיח ישיר עמם. פרסום אפקטיבי: פרסום אפקטיבי באתר וואלה (walla.co.il) מאפשר להגיע לכלל הציבור בישראל על פי פילוח גיאוגרפי, מין, גיל ועוד. מפרסם יכול לרכוש חסות על אחד המדורים הפופולריים ולשתף בתכניו את הגולשים במדור וכך להעביר להם מסרים שיווקיים וכן לאסוף מידע ותגובות און ליין כדי לשכלל את הקמפיין ולבנות פרסום טוב יותר. הפרסום אפקטיבי מכיוון שקהל המבקרים באתר נענע הוא קהל צרכני שמאפייניו ידועים והוא נוהג לרכוש מוצרים, שירותים ותכנים באמצעות האינטרנט. חברות יכולות לנצל את הדיונים השונים כדי להשתלב בפורומים ובבלוגים העוסקים בנושאים רלוונטיים לתחום עיסוקם ולזכות בבמה חופשית, להגיב וללמוד מהשטח מה תגובת הגולשים בזמן אמת.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?