פרסום בפייסבוק - פרסום לקהל ממוקד במחירים מנצחים!

פרסום בפייסבוק - פרסום לקהל ממוקד במחירים מנצחים!

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

הפייסבוק הוא פלטפורמה חדשה לפרסום ומאפשר מיקוד ופילוח של קהלי היעד פרסום בפייסבוק (Facebook) פותח בפני המפרסם מגוון אפשרויות פרסום אפקטיביות ומשתלמות. הרשת החברתית אשר פועלת משנת 2004 מיד זכתה להצלחה כבירה בעולם ובארץ. פייסבוק אינה גובה תשלום עבור רישום ופתיחת פרופיל פרטי ומאפשר גם לעסקים לפתוח פרופיל עסקי. ניתן להעלות תמונות, לשתף תכני וידאו, לצרף חברים ולהעלות תכנים. פייסבוק מציע למפרסמים מודעות פרסום המפוזרות ברחבי הרשת החברתית והמפרסם יכול להתמקד בקהל יעד מוגדר מראש בדגש על העדפות הגולשים באתר. הפרסום בפייסבוק מאפשר לפרסם מוצרים, בית עסק או ארגון, ושירותים של העסק בדרך חדשה ויצירתית. ניתן לפרסם באמצעות באנרים, פרסום ויראלי הנעשה באמצעות גולשים המשתפים תמונה או סרטון של המפרסם, פרסום מקודם, פרסום בסרטונים המופיעים באתר ופרסום מקודם. באמצעות פרסום אפקטיבי בפייסבוק ניתן לייצר לידים, כלומר הפניית גולשים לאתר המפרסם, לדף נחיתה או לפרופיל העסקי של המפרסם וכך לחשוף מוצר או שירות חדש, לחזק מותג ולהניע את קהל היעד לפעולה כמו רכישה, רישום לאתר, השארת פרטים, השתתפות במבצע, השתתפות בתחרות וכד'. אפשרויות פרסום בפייסבוק אפשרויות הפרסום בפייסבוק רבות ומגוונות. המפרסם פונה לקהל יעד מפולח מראש, לדוגמה: בני 40 + אשר גרים במרכז, עובדים בהייטק והינם בעלי הכנסה מעל הממוצע. ניתן לפרסם באמצעות באנר ממומן ומקודם המופיע בצד בהתאם לאיסוף נתונים על הגולש ולפי הגדרת קהל יעד, ניתן לפרסם באמצעות סרטונים במהלך תכני הווידאו המועלים באתר, לפרסם באמצעות יצירת פרופיל עסקי והעלאת תכנים כמו סרטונים, תמונות ותכני טקסט ויצירת קשר ישיר ואישי עם הגולשים. מפרסם יכול לרכוש חבילת פרסום בפייסבוק ולעקוב בזמן אמת אחרי ביצועי הקמפיין על ידי איסוף נתונים והתאמת הקמפיין כדי לשפר תוצאות ולהגביר נתוני חשיפה ולידים לדף הנחיתה או לפרופיל של העסק. יתרונות הפרסום בפייסבוק: פייסבוק זוכה להצלחה עצומה ולישראלים רבים יש פרופיל אישי פעיל במדיה החברתית. הגולשים בפיסבוק מעורבים בתכנים והם נוהגים לשתף, להעלות תכנים, להגיב ולהעמיק את פעילותם. פייסבוק מציע מגוון אפשרויות פרסום ומפרסם יכול לרכוש חבילות פרסום שונות בהתאם לתקציב, הגדרת קהל היעד ומטרת הקמפיין. בכל רגע נתון ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין ולאסוף תגובות מהשטח, לשנות את הקמפיין ולהיות בקשר ישיר ואישי מול גולשים המגיבים לקמפיין. כך ניתן להתאים את המודעה ולהגיע לפרסום אפקטיבי. בפייסבוק ניתן להגדיר קהל יעד מראש ולהתמקד רק בקהל יעד העונה על דרישות המפרסם בהתאם לפרמטרים כגון: גיל, מין, איזור גיאוגרפי, תחומי עניין, שפה, ימי הולדת, העדפות מיניות, השכלה, עיסוק ועוד. ניתן להתמקד לפי מילות מפתח או מיקוד לפי הקשר (מיקוד תוכן). באזז ויראלי: באזז ויראלי מאפשר למפרסמים פרסום בתקציב נמוך ביותר ולמעט תכנון המודעה המפרסם והפקתה אין עלויות פרסום. גולשים צופים בסרטון, תמונה או תוכן, מראים בו עניין ומשתפים אותו הלאה למעגלי חבריהם ולקהילות בהם הם רשומים וכך זוכה הבאזז לחשיפה גבוהה ולתגובות מהירות. פרסום אפקטיבי: פרסום בפייסבוק מאפשר פרסום אפקטיבי ושליטה מלאה על אפקטיביות הפרסום וניהול התקציב. לאחר הגדרת מטרות הקמפיין ואפיון קהל היעד, בוחר המפרסם את אמצעי המיקוד ויש להתאים את הפלטפורמה הטכנולוגית ואמצעי הפרסום שפייסבוק מציע, לכן חשוב לפרסם על ידי חברה מקצועית כמו מרקט מדיה המתמחה בפרסום בפייסבוק ומציעה ללקוחות מגוון חבילות משתלמות ואפקטיביות. נהוג להתאים את הפרסום בהתאם למילות מפתח או הקשר כך שהפרסומת תקודם ותגיע לקהל יעד העונה על דרישות אפיון הפרסום ולתכנן קמפיין שיווקי הזוכה ללידים ולתגובות, מעקב אחרי הצלחת הקמפיין וניהול מערכת יחסים עם גולשים המגיבים למודעה.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?