פרסום ב Youtube - חשיפה למאות אלפי גולשים ביום!

פרסום ב Youtube - חשיפה למאות אלפי גולשים ביום!

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

פלטפורמה חדשה לפרסום באינטרנט המצליחה להגיע למאות אלפי גולשים מידי יום! פרסום ביו טיוב מהווה פרסום יחסית חדש ומאפשר פרסום אפקטיבי ממוקד מטרה. ביו טיוב מגוון אפשרויות פרסום ומיקוד בקהלי יעד מפולחים. המפרסם יכול להגיע לקהל יעד רצוי ולהתאים את הפלטפורמה הטכנולוגית בהתאם לקהל יעד נבחר, באופן ממוקד ואפקטיבי. הפרסום ביו טיוב מאפשר לפרסם מוצרים, בית עסק או ארגון, ושירותים של העסק בדרך חדשה ויצירתית. באמצעות באנר גדול במיקום אסטרטגי בראש הדף לצד הסרטון הנצפה, קדימון ווידאו המשודר לפני הסרטון אותו מעוניינים לראות, באנרים הכוללים טקסט בתחתית הסרטון המשודר עם אפשרות לחיצה ומעבר לאתר המפרסם או לדף נחיתה ייעודי, קישורים ממומנים וקמפיינים ויראליים באמצעות סרטונים. באמצעות פרסום אפקטיבי ביו טיוב ניתן לייצר לידים, כלומר הפניית גולשים לאתר המפרסם או לדף נחיתה, לחשוף מוצר חדש, לחזק מותג ולהניע את קהל היעד לפעולה כמו רכישה, רישום לאתר, השארת פרטים, השתתפות במבצע וכד'. אפשרויות פרסום ביוטיוב: אפשרויות הפרסום ביו טיוב רבות ומגוונות. הפרסום ביו טיוב מאפשר למפרסם להתמקד בקהל יעד באופן מדויק. ניתן לפרסם באמצעות באנר ממומן ומקודם המופיע במקום מרכזי באתר בהתאם לאיסוף נתונים על הגולש ולפי הגדרת קהל יעד, ניתן לפרסם באמצעות סרטונים במהלך תכני הווידאו באתר בהם הגולש צופה- מודעת סרטון זורם, לפרסם באמצעות יצירת ערוץ וידאו, פרסום באמצעות קידום אתרים אורגני בו מעלים סרטונים ומגדירים עבורם מילות מפתח וכך הסרטון מופיע בתוצאות חיפוש ביו טיוב ובגוגל. יו טיוב מאפשר פרסום באמצעות מודעות כיסוי מסוג INVIDEO, מודעות לגולשים מהנייד ומודעות טקסט המופיעות במהלך הצפייה בסרטון. מפרסם יכול לבחור בין פרסום בדף הראשי של יו טיוב הזוכה למיליוני צפיות ביום, פרסום דף צפייה ביו טיוב, פרסום בדף חיפוש או פרסום בערוצי מותגים ביו טיוב. ניתן להתמקד באמצעות הגדרת מילות מפתח או להתמקד באמצעות הקשר. כך לדוגמה יכול מפרסם המוכר קולפן ירקות חדש להתמקד רק בסרטונים ודפים המציגים תכני בישול. יתרונות הפרסום ביוטיוב: יו טיוב מהווה את האתר והקהילה הגדולה ביותר לשיתוף סרטוני וידאו. יו טיוב מציע קהל יעד עצום ומדובר בקהל יעד המעורב באופן עמוק בתכנים הנצפים. יו טיוב מציע מגוון אפשרויות פרסום ומפרסם יכול לרכוש חבילות פרסום שונות בהתאם לתקציב ולמטרת הקמפיין. בכל רגע נתון ניתן למדוד את הצלחת הקמפיין ולאסוף תגובות מהשטח וכך לשנות במידת הצורך את תכני הפרסום ודרכי הפרסום כדי להגיע לפרסום אפקטיבי. ביו טיוב ניתן להגדיר קהל יעד ולהתמקד רק בקהל יעד העונה על דרישות המפרסם בהתאם לפרמטרים כגון: גיל, מין, איזור גיאוגרפי, תחומי עניין, שפה, ועוד. ניתן להתמקד לפי מילות מפתח או מיקוד לפי הקשר (מיקוד תוכן). יו טיוב מאפשר למפרסמים ליצור באז (פרסום ויראלי) וגולשים הצופים בסרטון ואוהבים אותו משתפים אותו הלאה לחבריהם בפייסבוק וכך הסרטון נפוץ לכל עבר וזוכה לנתוני חשיפה עצומים. פרסום אפקטיבי: פרסום ביו טיוב מאפשר פרסום אפקטיבי ושליטה מלאה על אפקטיביות הפרסום וניהול התקציב. לאחר הגדרת מטרות הקמפיין ואפיון קהל היעד, בוחר המפרסם את אמצעי המיקוד ויש להתאים את הפלטפורמה הטכנולוגית ואמצעי הפרסום שיו טיוב מציע, לכן חשוב לפרסם על ידי חברה מקצועית כמו מרקט מדיה המתמחה בפרסום ביו טיוב ותוכל להציע חבילה משתלמת ואפקטיבית. נהוג להתאים את הפרסום בהתאם למילות מפתח או הקשר כך שהפרסומת תקודם ותגיע לקהל יעד העונה על דרישות אפיון הפרסום. מפרסם יכול להעלות סרטונים ליו טיוב ולזכות בקידום אתרים אורגני בתוצאות במנוע החיפוש גוגל.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?