בילבורדים - פרסום במיקומים הטובים ביותר במחירים מנצחים!

בילבורדים - פרסום במיקומים הטובים ביותר במחירים מנצחים!

פרסום על גבי בילבורדים
בילבורד גשר קוקה קולה
שילוט חוצות בירושלים
שילוט חוצות בצומת סגולה
שילוט חוצות באלוף שדה

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

שלטי הענק הפזורים בנקודות מרכזיות ברחבי הארץ מאפשרות פרסום בולט ויוקרתי! שילוט חוצות תופס נפח של כ- 5% מעוגת הפרסום בארץ. שילוט חוצות נחשב לאמצעי מדיה ותיק ומקובל אשר מביא לחשיפה רחבה ומאפשר למפרסמים לבחור מתוך מגוון אפשרויות שילוט ומדיות. מפרסמים נוהגים ללוות קמפיינים בפרסום חוצות אשר מגיע גם לקהלי יעד שאינם נחשפים לאמצעי מדיה אחרים כמו טלוויזיה, רדיו, עיתונות ואינטרנט. אמצעי השילוט הפופולריים הם בילבורדים, שילוט על אוטובוסים ושאר אמצעי התחבורה הציבורית (מונית, רכבת), שילוט רחוב- תחנות אוטובוס, תחנות רכבת ומכווני תנועה, שילוט ענק על קירות, פרסום במסכי טלוויזיה גדולים (CTV ועוד) ושילוט INDOOR ברשתות שיווק וחנויות (לדוגמה רשתות הפארם). קהל היעד של בילבורדים: שילוט חוצות פונה לקהל יעד מגוון, נשים וגברים מכל הגילאים, בזכות העובדה כי השלטים מוצבים בנקודות מרכזיות בארץ הם זוכים לחשיפה רחבה ויכולים לפנות לכל אחד. שילוט חוצות מגיע לבעלי מצב סוציו אקונומי נמוך ועד גבוה, מצפון הארץ ועד לדרום. השילוט קליט ולרוב יהיה בעל קריאייטיב מיוחד אשר מושך את עיני העוברים ושבים. ניהול קמפיינים: לאחר הגדרת מטרות הקמפיין ובחירת קהל היעד המבוקש בהתאם לפריסה ארצית או מקומית, ניתן לרכוש מדיה ולבחור באמצעי השילוט המגוונים ולשלב ביניהם. לרוב נהוג לצאת בקמפיין לתקופה שבין עשרה ימים ועד חודש. ניתן לבחור בין אמצעי שילוט בתנועה כמו אוטובוסים, רכבת ומוניות לבין אמצעי שילוט סטטיים כמו שילוט ענק על קירות, תחנות אוטובוס, בילבורדים. כמו כן ניתן לרכוש מדיה על מסכי הטלוויזיה הגדולים הניצבים במקומות מרכזיים ובולטים. פרסום אפקטיבי: מפרסם יכול לרכוש חבילות פרסום המשלבות בין אמצעי השילוט השונים. חשוב לבחור בחבילה אפקטיבית בה אמצעי השילוט הינם איכותיים ולא בהכרח הכמות היא קובעת אלא מיקום השלטים ומידת החשיפה. לשלט זמן חשיפה קצר לכן חשוב להעביר מסר שיווקי או מכירתי קצר וקליט או לפעול לחיזוק מותג. יתרונות הפרסום בביליבורדים: שילוט חוצות מאפשר למפרסם להעביר מסר שיווקי באופן יעיל ותוך חשיפה רחבה לקהל יעד מגוון. שילוט פנימי ( Indoor) מאפשר למפרסמים להגיע לקהל יעד ממוקד קרוב לנקודת המכירה וסמוך למועד ההחלטה של הצרכן לגבי רכישת מוצר זה או אחר וכך להשפיע עליו. שילוט מאפשר לחשוף מוצרים, שירותים, לצאת במבצעי קידום מכירות ארציים או מקומיים ולחזק מותג. השילוט מאפשר להעביר מסר שיווקי או להעביר מידע. אמצעי השילוט נמצאים במקומות אסטרטגיים כמו צירי תנועה מרכזיים בעוד שילוט בתחבורה הציבורית מגיע לקהל שבוי הנחשף לשילוט בתחנות האוטובוס או הרכבת, שילוט בתוך האוטובוס וחשיפה לנהגים והולכי רגל הנחשפים למדיה בתנועה.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?