פרסום בעיתון גלובס - העיתון הכלכלי במחירים מנצחים!

פרסום בעיתון גלובס - העיתון הכלכלי במחירים מנצחים!

פרסום חצי עמוד במגזין גלובס
פרסום מודעת דאבל בעיתון גלובס
סטריפ בעיתון גלובס
פרסום מודעת עמוד בגלובס
פרסום רבע עמוד בגלובס

תחומים פופולריים שהופיעו בשנת 2019

עיתון גלובס המופץ במהדורות ערב בימי ראשון עד חמישי הינו עיתון יומי כלכלי המופץ בכ-45,000 עותקים למנויים. מספר הקוראים של גלובס מוערך כיום בכ-15,000 איש. עיתון גלובס הינו עיתון העסקים הוותיק בישראל אשר כולל עמודי חדשות ומוספים יומיים כגון: שוק ההון, הערב וכן מוספים שבועיים: נדל"ן, ג'י, לוח גלובס. בנוסף לעיתון היומי ישנם מגזינים חודשיים: פירמה, לאדי, מאנטליק וכן פרוייקטים מיוחדים. העיתון כולל תכנים על המתרחש בבורסה ובכלכלת ישראל וכן מידע פיננסי רלוונטי. קהל היעד של עיתון ידיעות גלובס: קהל הקוראים של עיתון גלובס נע בטווח הגילאים +25-50. אנשים אלו מאופיינים במעמד סוציו אקונומי בינוני ומעלה מכל רחבי הארץ. קוראי העיתון מאופיינים לרוב כאנשי עסקים, אנליסטים בעלי עניין בתחומי הנדל"ן, מסחר כלכלה ועוד. הקוראים עושים בו שימוש לצרכים עסקיים ומקצועיים. לקוראי העיתון חשוב להיות מעודכנים במתרחש בעולם הפיננסי בארץ ובחו"ל. תכנים ומדורים פופולארים: לעיתון גלובס מצורפים מוספים יומיים כגון: שוק ההון- מוסף שמשקף את נתוני המסחר בבורסה. מביא כתבות, מאמרים ומידע שימושי. כמו כן מצורף מוסף נדל"ן – המעדכן על פרוייקטים ובנייה, היצע וביקוש למגורים, משרדים ועוד. מוסף נוסף המצורף לעיתון גלובס הינו מוסף הערב – מגזין יומי מודרני המעשיר בתכנים נוספים. לעיתון מצורפים מגזינים חודשיים: מגזין פירמה- מגזין בנושאי השיווק, פרסום והמדיה. מביא כתבות ועדכונים מתחום הדיגיטל, תרבות ועוד. מגזין חודשי נוסף הינו מגזין לאדי – מוסף הנשים של העיתון אשר מביא כתבות וראיונות עם נשים מעולם העסקים. מנגד המגזין לגברים מבית גלובס נקרא מאנטאלק - ועוסק בעולם הפנאי של איש העסקים אשר כולל בתוכו מידע ותכנים רחבים. בנוסף למוספים והמדורים הקיימים, העיתון דואג לעדכן, בפרוייקטים מיוחדים היוצאים בתדירות שנתית כגון: מאניטיים – מדריך שנתי למשקיעים בשוק ההון. המדריך מביא המלצות, רעיונות ותחזיות למתרחש בעולם הפיננסי, כתבות וראיונות עם אנשי עסקים, דירוג המסחר ועוד. פרוייקט נוסף הינו מדד המותגים- מגזין המביא כ-100 מותגים מובילים בישראל בתחום השיווק, פרסום, מיתוג ועוד. כמו כן מידי שנה עיתון גלובס מוציא מגזין בשם איש השנה אשר מדרג את הדמויות הבולטות והמצליחות בשנה החולפת בתחומי הכלכלה, תקשורת, בנקאות, שיווק, פרסום ועוד. אפשרויות פרסום בעיתון גלובס: מודעת דאבל: מודעה הפרוסה על שני עמודים מהעיתון, מודעה רחבה שמושכת את עיניי הקורא ומקבלת חשיפה בלעדית באותם רגעים. מודעת עמוד: עמוד שלם הינו מודעה הפרוסה על אחד מעמודי העיתון באופן מלא, מודעה זו בולטת לעין ולרוב תהיה צמודה לכתבה. בעקבות כך הקורא נחשף לפרסום במשך דקות ארוכות. מודעת חצי עמוד: המודעה הנמצאת מתחת או לצד כתבה ותופסת חצי מגודל העמוד. מודעת רבע עמוד: מודעה בגודל רבע עמוד תמיד תופיע מתחת או לצד כתבה מודעת סטריפ: מודעה בגול מלבן קטן נמצאת בתחתית העמוד. שער אחורי: שער אחורי הינו פרסום על העמוד האחרון של העיתון, השער שסוגר את העיתון, מודעה על השער האחורי הינו בגודל עמוד שלם והיא פרוסה על גבי כל העמוד האחורי של העיתון. היתרונות בפרסום בגלובס: לפרסום בגלובס יתרונות רבים. אחד היתרונות המרכזים הינו התפוצה של העיתון ומגוון הרחב של המוספים והמדורים בהם הוא עוסק. העיתון הינו עיתון כלכלי עליו מנויים שלל בתי עסק ואנשים פרטיים המתעניינים בעולם הפיננסי. העיתון הגדיל את קהל היעד שלו עקב המגזינים השונים וכלל פניה גם לנשים מעולם העסקים מה שמגדיל את אחוזי החשיפה בעיתון. בזכות המוספים והמגזינים השונים ניתן לפלח ביתר שאת את קהל היעד ולהתאים את הפרסום לקהל יעד ממוקד וספציפי יותר מה שמיעל את הפרסום ומגדיל את מטרת הפרסום. עיתון גלובס הוא עיתון היוצא לאור מידי יום ולכן יש יתרון לפרסום שחוזר על עצמו והופך זכיר יותר. הפרסום מופיע בתוך העיתון לצד כתבות ותכנים איכותיים מה שמגדיל את הצפייה בפרסום בצורה ישירה וברורה. בנוסף, עיתון גלובס הינו השישי בתפוצתו בישראל הפונה לאליטיסים ואנשי הון, המשדר יוקרה ומעמד גבוה.

רוצה לקבל הצעה מותאמת אישית?