פרסום ברדיו

פרסום ברדיו עובד, אך יש לפנות לחברה מקצועית כדי לבנות אותו באופן מקצועי ונכון. עוד לפני הכנת הג'ינגל יש להגדיר את קהל היעד אליו מעוניינים להגיע. פרסום ברדיו ארצי ואזורי מאפשר חשיפה רחבה לקהלי יעד רבים, מגוונים ובעלי מאפיינים ידועים מראש. נתוני ההאזנה לרדיו מגלים כי ישראלים רבים מקשיבים לתוכנית האהובה עליהם בדרך לעבודה או בדרך חזרה הביתה ורבים נוהגים להאזין לרדיו במהלך כל שעות היום (בבית ובעבודה), בעוד צעירים מקשיבים לשידורי שעשועונים ותוכניות מוזיקה ברצועות שידור הלילה או שעות הפנאי. מרקט מדיה מציעה להפיק את תשדיר החסות, הג'ינגל או התוכן השיווקי באופן מקצועי ויעיל.

סוגי תוכניות

אקטואליה

פרסום בתוכניות האקטואליה ברדיו עובד, אך יש לפנות לחברה מקצועית כדי להכין את התשדיר באופן מקצועי.

תוכניות בוקר

פרסום בתוכניות התוכניות בוקר ברדיו עובד, אך יש לפנות לחברה מקצועית כדי להכין את התשדיר באופן מקצועי.

תוכניות בידור

פרסום בתוכניות התוכניות בידור ברדיו עובד, אך יש לפנות לחברה מקצועית כדי להכין את התשדיר באופן מקצועי.

כלכלה

פרסום בתוכניות הכלכלה ברדיו עובד, אך יש לפנות לחברה מקצועית כדי להכין את התשדיר באופן מקצועי.

לייט נייט

פרסום בתוכניות הלייט נייט ברדיו עובד, אך יש לפנות לחברה מקצועית כדי להכין את התשדיר באופן מקצועי.

ספורט

פרסום בתוכניות הספורט ברדיו עובד, אך יש לפנות לחברה מקצועית כדי להכין את התשדיר באופן מקצועי.

תחנות רדיו

איזורי שידור

יתרונות הפרסום ברדיו

פרסום ברדיו מאפשר גישה ופנייה ישירה למאזינים רבים. עלויות הפרסום ברדיו נמוכות לעומת אפשרויות פרסום אחרות ופרסום בתחנות רדיו אזוריות נמוך לעומת הפרסום בתחנות הרדיו הארציות. כך יכול גם מפרסם בעל תקציב נמוך להציע מוצר, שירות או לצאת בקמפיין מקומי בעלויות נמוכות ומשתלמות. ניתן לבחור ברצועת שידור המתאימה לאופי הקמפיין ולאחר פילוח קהל היעד אליו מעוניינים להגיע.

פרסום אפקטיבי ברדיו

רדיו ארצי או אזורי:

יש בישראל תחנות רדיו רבות אותן ניתן לפלח לפי: תחנות רדיו ארציות כדוגמת רשת ב', גלי צה"ל, רשת ג' ועוד, או תחנות רדיו מקומיות כמו רדיו ירושלים, רדיו חיפה וכד'. חשוב לדעת את נתוני החשיפה של כל תחנה (באמצעות סקרים של TGI או אמצעים אחרים) וכך ניתן לתכנן את הקמפיין ולהתאים אותו לתקציב ולמטרת הקמפיין.

אפשרויות פרסום ברדיו:

אמצעי הפרסום ברדיו העיקריים הם: ג'ינגלים עד לאורך 30 שניות, חסויות באורך 6-10 שניות, ותוכן שיווקי. ניתן לערוך ג'ינגלים באורכים שונים הנעים בין 10-45 שניות כאשר הממוצע הוא אורך של 30 שניות כאשר שדרן מנוסה אומר 2 מילים בשניה. לרוב נהוג להשתמש בקול של שדרן פופולרי או דמות ידועה וניתן לשלב גם מוסיקת רקע. תוכן שיווקי משתלב כחלק מהתוכן המשודר בתוכנית מסוימת, לרוב תוכנית פופולרית הזוכה לנתוני האזנה גבוהים והתוכן משתלב כחסות על פרס, תחרות, חידון או פינה בתוכנית.

פרסום אפקטיבי ברדיו:

פרסום ברדיו כולל לרוב שמונה תשדירים ביום למשך שבועיים עד חודש. ככל שתדירות הפרסום היומית גבוהה יותר כך מגיעים לקהלי יעד רבים ושונים.

חסות דיווחי תנועה רשת ב׳

פרסום חסות במהלך דיווחי התנועה ברשת ב' בקול ישראל, מגיעה לקהל של כ-800 אלף מאזינים מדי יום. דיווחי התנועה נחשבים למוצר נחשק ומואזן במיוחד שכן הם צמודי חדשות.

לפרטים נוספים

חסות בסלוצקי ודומינגז

פרסום חסות בתוכנית הבוקר של סלוצקי ודומינגז בתשדיר של 6 שניות.

לפרטים נוספים

חסות בתוכנית הבוקר עם דליק ווליניץ

פרסום בתוכנית הבוקר המצליחה בהגשת דליק ווליניץ ברדיו 102FM

לפרטים נוספים

פרסום תשדירים ברדיו חיפה

פרסום תשדיר ברדיו חיפה, מגיע למאות אלפי מאזינים וזוכה לחשיפה ממוקדת ויעילה.

לפרטים נוספים

פרסום חסות במזג אוויר

פרסום חסות מזג אוויר בתחנת ברשת ב' לפניה לקהל יעד מבוגר מגוון ואיכותי.

לפרטים נוספים

תשדירי חסות ברצועת "השעה בחסות…" בקול ישראל

פרסום חסויות באורך 6 שניות בתחנות הרדיו של קול ישראל רשת ב', רשת ג' ו-88fm

לפרטים נוספים

פרסום חסות בתכנית הספורט של ישראל

פרסום חסות בתכנית הספורט משודרת בסינדיקציה בפריסה ארצית ומגיעה לקהל קבוע

לפרטים נוספים

תשדירי פרסומת ברדיו אזורי

פרסום ברדיו אזורי מגיע לקהל מקומי ומשפיע רבות על הרגלי הקנייה

לפרטים נוספים