פרסום בטלוויזיה

פרסום בטלוויזיה נחשב לפרסום אפקטיבי עם נתוני חשיפה גבוהים וכיסוי רחב. פרסום בטלוויזיה מאפשר להעביר מסרים מורכבים בפרק זמן קצר תוך שימוש בקול ותנועה והפרסום מאפשר לבנות מותגים או לשנות תפיסות לגבי מותג באופן מהיר ויעיל. הפרסום בטלוויזיה הישראלית אפשרי בעיקר בערוצי הטלוויזיה המסחרית הכוללים את ערוץ 12 וערוץ 13 ובערוצי נישה כמו ערוץ 9 בשפה הרוסית, ערוץ המוסיקה 24 ועוד.

סוגי תוכניות

אקטואליה

עוד בשנות ה- 50 החלו חברות בארה"ב להעביר מסרים שיווקיים באמצעות תוכן שיווקי. עם השנים נפוץ השימוש בתוכן שיווקי בכל העולם, גם בישראל, וניתן לשלב תוכן שיווקי בתוכניות אקטואליה ובתוכניות טלוויזיה אחרות

בוקר

עוד בשנות ה- 50 החלו חברות בארה"ב להעביר מסרים שיווקיים באמצעות תוכן שיווקי. עם השנים נפוץ השימוש בתוכן שיווקי בכל העולם, גם בישראל, וניתן לשלב תוכן שיווקי בתוכניות תוכניות בוקר ובתוכניות טלוויזיה אחרות

בידור

עוד בשנות ה- 50 החלו חברות בארה"ב להעביר מסרים שיווקיים באמצעות תוכן שיווקי. עם השנים נפוץ השימוש בתוכן שיווקי בכל העולם, גם בישראל, וניתן לשלב תוכן שיווקי בתוכניות בידור ובתוכניות טלוויזיה אחרות

כלכלה

עוד בשנות ה- 50 החלו חברות בארה"ב להעביר מסרים שיווקיים באמצעות תוכן שיווקי. עם השנים נפוץ השימוש בתוכן שיווקי בכל העולם, גם בישראל, וניתן לשלב תוכן שיווקי בתוכניות כלכלה ובתוכניות טלוויזיה אחרות

לייט נייט

עוד בשנות ה- 50 החלו חברות בארה"ב להעביר מסרים שיווקיים באמצעות תוכן שיווקי. עם השנים נפוץ השימוש בתוכן שיווקי בכל העולם, גם בישראל, וניתן לשלב תוכן שיווקי בתוכניות לייט נייט ובתוכניות טלוויזיה אחרות

ספורט

עוד בשנות ה- 50 החלו חברות בארה"ב להעביר מסרים שיווקיים באמצעות תוכן שיווקי. עם השנים נפוץ השימוש בתוכן שיווקי בכל העולם, גם בישראל, וניתן לשלב תוכן שיווקי בתוכניות ספורט ובתוכניות טלוויזיה אחרות

ערוצים פופולאריים

יתרונות הפרסום בטלוויזיה:

לאחר הגדרת יעדי החשיפה, הגדרת המטרות השיווקיות והגדרת התקציב נבנה תמהיל רצועות השידור בהתאם לרייטינג, נתוני החשיפה והגדרת קהל היעד. קהל היעד המבוקש נחשף לפרסומת מספר פעמים רב והמסר השיווקי עובר בקלות באמצעות הפעלת החושים. מפרסם נהנה מדרכים רבות וקריאטיביות להעברת המסר השיווקי ומשדר יוקרה ואמינות.

אפשרויות פרסום בטלוויזיה המסחרית:

פרסום בטלוויזיה המסחרית מתאפשר באמצעות שלושה פורמטים עיקריים: תשדירי פרסום, חסויות, תוכן שיווקי בתוכניות. רוב סרטוני הפרסומת משודרים במהלך "ברייק", הפסקת פרסומות לפני, אחרי ובמהלך תוכניות משודרות, כאשר אורך הפרסומות הממוצע הוא עד 30 שניות והפרסומות מפוקחות על ידי רגולציה כדי למנוע תכנים פוגעים, עבירות על החוק ותכנים כוזבים. תשדירי חסות באורך 6 שניות בתוספת קריינות משודרות לפני התחלת התוכנית, בסיום התוכנית ובמהלך התוכנית לפני ואחרי מקבץ הפרסומות או שידור חסות על מדור כלשהו בתוכנית, לדוגמה חסות מזג האוויר במהדורת החדשות. תוכן שיווקי מאפשר למפרסמים ליצור פעילויות מגוונות כמו חסות פרס בתוכנית בידור (לדוגמה הכוכב הבא לאירוויזיון), פינת תוכן, שילוב מותג במהלך התוכנית (לדוגמה מוצרי מטבח מקצועיים בתוכנית מאסטר שף) או מתן חסות על עונה שלמה (לדוגמה בזק באח הגדול). בשידורי הכבלים והלווין ניתן לפרסם באמצעות תוכן שיווקי בלבד.

ברייק רגיל או ברייק הזהב:

בטלוויזיה המסחרית נהוג להפריד בין ברייק פרסומות רגיל בו משדרים מקבץ פרסומות ארוך לבין ברייק הזהב בו משדרים מקבץ פרסומות קצר במהלך תוכנית לרוב ברגעי השיא. ברייק הזהב זוכה לביקוש רב מכיוון שתשומת לב הצופים בעיצומה ולכן נתוני החשיפה גבוהים והפרסומת אינה נבלעת בין שאר הפרסומות.

פורמטים מקובלים לפרסום בטלוויזיה:

הטלוויזיה מאפשרת ליצור פרסומות באופן מגוון אך יש מספר פורמטים פופולריים כגון: פרסומת אווירה לחיזוק מותג, פרזנטור המציג את המוצר או החברה, המלצת מומחה, משאלי רחוב, הדגמה והשוואה.

חבילות חסויות בערוצים 2 ו-10

לפרטים נוספים

חסויות בארוויזיון 2014

לפרטים נוספים

חבילת חסויות בערוץ 9

לפרטים נוספים

חסויות בערוץ 24

לפרטים נוספים

חסות יורוליג

לפרטים נוספים

חסות מזג אוויר ערוץ 1

לפרטים נוספים

חבילת חסויות משחקי כדורגל ליגת העל

לפרטים נוספים

חסויות בחדשות בספורט

לפרטים נוספים

פרסום בלילה כלכלי

לפרטים נוספים

חסויות בוקר בערוץ 2

לפרטים נוספים