פרסום באינטרנט

פרסום באינטרנט הינו פרסום אפקטיבי ממוקד מטרה. אפשרויות הפרסום באינטרנט רבות ומגוונות וניתן להתאים בזמן אמת ובהתאם לאיסוף נתונים מהשטח את הקמפיין כדי להביא להצלחתו. פרסום באינטרנט מחשב זול לעומת אמצעי פרסום אחרים וניתן לנהל את תקציב הפרסום באופן יומיומי. באמצעות פרסום אפקטיבי באינטרנט ניתן לייצר לידים, כלומר הפניית לקוחות לאתר המפרסם, לחשוף מוצר חדש, לחזק מותג ולהגביר תנועה לאתר המפרסם. האינטרנט מאפשר איסוף נתונים על הגולשים וכך ניתן למקד את הפרסום באופן יעיל ולעקוב מקרוב אחרי תוצאות הקמפיין.

סוגי אתרים

גברים

חדשות

כלכלה

ספורט

תרבות ופנאי

אתרים

יתרונות הפרסום באינטרנט:

האינטרנט הולך ותופס יותר ויותר נפח מבחינת המפרסמים מכיוון שהפרסום ממוקד ומאפשר לצפות בזמן אמת בתוצאות הקמפיין ולשנות את הקמפיין בהתאם לצורך והשגת המטרות. האינטרנט מאפשר גם לחברות ועסקים קטנים לפרסם באינטרנט וניתן לרכוש חבילות זולות ולשלם לפי הקצאת תקציב. הפרסום באינטרנט מגיע לקהל יעד ממוקד וצרכני שמאפייניו ידועים מראש.

אפשרויות פרסום באינטרנט:

אפשרויות הפרסום באינטרנט רבות ומגוונות. ניתן לפרסם באמצעות באנרים המופיעים באתרים מובילים ופורטלים הזוכים לנתוני גלישה גבוהים כמו Ynet, וואלה, נענע10 ואחרים, פרסום באמצעות סרטונים במהלך תכני וידאו או שטחי פרסום המיועדים לכך, דיוור ישיר לתיבות דואר אלקטרוני (רשימות תפוצה), פרסום במנועי חיפוש כמו גוגל ופרסום ברשתות החברתיות (פייסבוק ועוד) וביו- טיוב.

חבילות מדיה באינטרנט:

ישנם 4 מודלים עיקריים לרכישת מדיה באינטרנט:
PPC- תשלום פר קליק על המודעה והפניה לאתר המפרסם
CPM- תשלום על כמות החשיפות
CPA- תשלום לפי ביצועים, כלומר לפי מדיד הנקבע מראש כמו שיחות טלפון, מכירות, לידים
FIXED- רכישת שטח פרסום באתר במיקום ספציפי (לדוגמה באנר עליון או באנר מתפרץ) במחיר ידוע ולתקופת זמן הנקבעת מראש.

פרסום אפקטיבי:

האינטרנט מאפשר פרסום אפקטיבי ושליטה מלאה על אפקטיביות הפרסום וניהול התקציב. לאחר הגדרת מטרות הקמפיין ואפיון קהל היעד ניתן להתאים את הפלטפורמה הטכנולוגית, לדוגמה יצירת דף נחיתה אליו יגיעו הגולשים לאחר קליק על באנר פרסומי. נהוג להתאים את הפרסום בהתאם למילות מפתח או הקשר כך שהפרסומת תקודם ותגיע לקהל יעד העונה על דרישות המפרסם לצד תוצאות במנוע חיפוש (לדוגמה גוגל), בפייסבוק ובאתרי אינטרנט רלוונטיים לתוכן הקמפיין.

חבילת פרסום באפליקציית ספורט 5

לפרטים נוספים

פרסום בתוך כתבות

לפרטים נוספים

פרסום חסות

לפרטים נוספים

סטריפ תוכן באפליקציית 0404

לפרטים נוספים

מעברון באתר גלובס

לפרטים נוספים

באנר ראשי באתר כלכליסט

לפרטים נוספים

פרסום באנר באתר MAKO

לפרטים נוספים

פרסום באנר באתר Ynet

לפרטים נוספים

דיוור ישיר באתר גלובס

לפרטים נוספים

פרסום באנר קבוע באתר Ynet

לפרטים נוספים